Gjest motisaz Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 det har begynt å vokse grønne stengler på hvitløken i kjøleskapet.. er det farlig å spise den da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ikke no fali det ..gjorde sist i går selv!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Nei, det er ufarlig. Men hvitløken har ikke særlig bra kvalitet med grønne spirer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ikke no fali det ..gjorde sist i går selv!! oki takk for kjapt svar. Da skal jeg nyte den..og de rundt meg hate meg..(: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Du kan spise de grønne spirene! Plant hvitløken i en liten potte, og kos deg med hvitløksgress som krydder på maten. Mmmmmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.