Dorthe Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg er så fortvilet, jeg er ikke sulten for tiden og jeg bare går ned. Klarer ikke å spise noe særlig men spiser ernæringsstilskudd (Fortimel). Ser at jeg er altfor tynn, 171 og 49 kg. Noen som har et godt råd. Det er lettere å spise hvis andre lager maten men jeg kan ikke bare gå på restaurant eller til venninner hele tiden. Jeg blir uvel bare jeg ser mitt eget kjøleskap. Slik har jeg hatt det i perioder i mange år og det er fryktelig vanskelig å gå opp i vekt. Jeg har ikke anorexia altså, men er deprimert og går på antidepressiva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Vet ikke helt hva jeg skal råde deg til, men først og fremst vil jeg si at jeg har vært i akkurat samme situasjon i flere år selv. Har kommet meg over det nå, heldigvis, og har et mye bedre liv. Det du absolutt bør tenke på, er at du blir SYK av å ikke få i deg nok næring. Forbrenninga di går dessuten kraftig ned, og det er veldig ugunstig med tanke på normal matspising resten av livet. Man blir selvfølgelig også mye mer og mye fortere deprimert av å ikke få nok mat i kroppen. Tenk på at du vil bli frisk. For å bli det, trenger du næring. Når du skal spise, så tenk at du spiser for å bli SUNN og FRISK. Og tenk på at mat faktisk er LIVSNØDVENDIG! Selv fikk jeg hjerte-problemer og mistet masse hår etter flere år med sulting. Ikke la det gå så langt med deg-da får du enda større problemer. Ta fatt i problemene dine NÅ, og ikke knytt de psykiske problemene dine til mat. Skill det! Mat er like naturlig som å gå på do å tisse.. Ønsker deg lykke til. Er sikker på at du får et mye bedre liv når du har fått litt ordentlig og naturlig næring i kroppen! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.