Lillemus Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Det ble bare to økter i forrige uke også: Torsdag - 4,4 km / 32:27 min Lørdag - 5,6 km / 41:44 min Begge turene sammen med kjæresten. 1 Siter
cilie Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Ble bare en tur på treningssenteret på meg dessverre... 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Det ble vel bare en 5km joggetur om jeg ikke husker helt feil. 0 Siter
påskelilje Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Ingenting på meg forrige uke.... Men nå har jeg tatt meg selv i nakken sånn at jeg har noe å rapportere på søndag! 1 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Skrevet 29. desember 2016 32 minutter siden, påskelilje skrev: Ingenting på meg forrige uke.... Men nå har jeg tatt meg selv i nakken sånn at jeg har noe å rapportere på søndag! Ja, du må tenke på oss! 0 Siter
påskelilje Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 6 timer siden, Lillemus skrev: Ja, du må tenke på oss! Faktum er at jeg nesten alltid tenker på dere og rapporteringen her både i forkant, under og etter en treningsøkt... :-P 1 Siter
cilie Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 10 timer siden, påskelilje skrev: Ingenting på meg forrige uke.... Men nå har jeg tatt meg selv i nakken sånn at jeg har noe å rapportere på søndag! Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink! Endret 30. desember 2016 av cilie 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Skrevet 30. desember 2016 2 timer siden, cilie skrev: Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink! Kollektiv kollaps du! Ikke her - vi hadde så god tid på julaften til og med (vi skulle bort i selskap) at vi tok oss en løpetur da også. 0 Siter
cilie Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 3 timer siden, Lillemus skrev: Kollektiv kollaps du! Ikke her - vi hadde så god tid på julaften til og med (vi skulle bort i selskap) at vi tok oss en løpetur da også. Uff, har du sett så usolidarisk jeg er her da...😬 Ble skrevet i en søvnløs natt...😅 Flink du også! Ingen unnskyldning her annet enn total tiltaksløshet hele jula... Eneste muskel som har fått trening er tyggemuskelen... Føler meg virkelig sukkeravhengig og tykk😭 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, cilie skrev: Uff, har du sett så usolidarisk jeg er her da...😬 Ble skrevet i en søvnløs natt...😅 Flink du også! Ingen unnskyldning her annet enn total tiltaksløshet hele jula... Eneste muskel som har fått trening er tyggemuskelen... Føler meg virkelig sukkeravhengig og tykk😭 Om det er noen trøst så må jeg på seriøs sukkeravvenning fra mandag av... Men har gitt meg selv lov til å spise hva jeg vil til og med søndag - så blir det som det blir. Men å bruke bare strikk-bukser og løse kjoler de siste to-tre ukene har sannsynligvis ikke vært noe sjakktrekk... 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 16 timer siden, cilie skrev: Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink! Hahaha! Kollektiv kollaps! Du kan få sagt det 😁 Jeg sitter her og har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært ute og gått i dag. Ingen unnskyldning bare slapphet. Blæh! 0 Siter
cilie Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 34 minutter siden, påskelilje skrev: Hahaha! Kollektiv kollaps! Du kan få sagt det 😁 Jeg sitter her og har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært ute og gått i dag. Ingen unnskyldning bare slapphet. Blæh! Hehe, ja det er jo noe i felles skjebne, felles trøst... Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det, men bare vet jeg skal klare en endring fra mandag😅 Det fins ikke noe annet alternativ... 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.