Gjest K-man Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hei! Eg lurer på å begynne på eit treningssenter, og få litt struktur på treninga mi. No er det mer på frivilligbasis heime, med litt løse vekter... Men eg har endel smerter i kne og rygg. ( Legene fant ingen ting på vanlig røntken undersøking av knerne, men ryggen var litt sjev... ikke noe de ville gjøre noe med...) Vill da mer trening, og rettledning av en fysioterapaut være rett vei å gå. Eller bør eg insistere på å få undersøkt knerne mer grundig.. Kikhull eit eller anna... Eventuelt korleis bør eg legge opp treninga? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 K-mann. Når legen har gitt deg signal om at trening kan være bra, så tror jeg at et treningsinstitutt kan være fint. Spør om å få instruksjon av en instruktør som er erfaren. Det er viktig å komme riktig i gang og at det tas hensyn til dine "vondter". Det å få mer muskulatur rundt svake ledd, bedrer ofte funksjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.