Gå til innhold

NHD/kan du svare på dette?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg tror det er det jeg vil,klarer ikke å være en god mor og en bestemor nå. Det er et valg, et valg om å være her eller der. Men jeg er dypt i det nå,jeg mener de energiene rundt meg vil ikke jeg skal ta medisiner. De vil dette, de vil noe med meg. Svikter jo dem da, de vil ikke jeg skal snakke om det en gang. Jeg snakket om det i dag og skriver om det nå, trosser dem. Så blir jeg dårlig, jeg er dårlig nå. Jeg vil ikke ha det sånn. 

Det har vel liten hensikt å si det, men det er angsten og vrangforestillingene som snakker til deg. Ikke energiene.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Det har vel liten hensikt å si det, men det er angsten og vrangforestillingene som snakker til deg. Ikke energiene.

Energiene er ikke snill med meg lenger, forstår ikke hvorfor de gjør dette. Det er ikke gode energier. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men hvis det er vrangforsestilligen, er det jeg som gjør dette mot meg selv?

Gjest Liten40
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil du egentlig at noen tar over for deg? Legger deg inn og gir deg medisiner?

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Liten40 skrev:

Vil du egentlig at noen tar over for deg? Legger deg inn og gir deg medisiner?

Vil ikke innlegges nei, men jeg kunne godt tatt sprøyte. Skulle ønske psykiateren kunne styre dette,jeg kan la han bestemme eller dem. Det er jo opp til meg, det er det som er vanskelig. 

stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil ikke innlegges nei, men jeg kunne godt tatt sprøyte. Skulle ønske psykiateren kunne styre dette,jeg kan la han bestemme eller dem. Det er jo opp til meg, det er det som er vanskelig. 

Det sier jeg nå for jeg er så sliten, i morgen kan jeg mene noe helt annet. Tror jeg ikke vet,føler meg så forvirret. 

Nicklusheletida
Skrevet
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, selvsagt ikke.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, selvsagt ikke.

Hvem er det da? Hva har jeg gjort for å fortjene dette?

Gjest Liten40
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det sier jeg nå for jeg er så sliten, i morgen kan jeg mene noe helt annet. Tror jeg ikke vet,føler meg så forvirret. 

Si det til sykepleieren at du vil de skal ta over ansvaret, at det er for vanskelig. Men vær tydelig på at du vil være hjemme.

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Vi er bare så åpne, Stjernestøv. Åpne for alt. Jeg tror ikke vi har gjort noe galt. Det er vanskelig å forstå.Vanskelig å kontrollere. Alle fortjener omsorg. Noen trenger det fra psykiatrien. Si: Nå klarer jeg ikke mer, hjelp meg. Det var det psykiateren din sa, når det ikke er godt for deg lenger, si fra.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Liten40 skrev:

Si det til sykepleieren at du vil de skal ta over ansvaret, at det er for vanskelig. Men vær tydelig på at du vil være hjemme.

Vi er bare så åpne, Stjernestøv. Åpne for alt. Jeg tror ikke vi har gjort noe galt. Det er vanskelig å forstå.Vanskelig å kontrollere. Alle fortjener omsorg. Noen trenger det fra psykiatrien. Si: Nå klarer jeg ikke mer, hjelp meg. Det var det psykiateren din sa, når det ikke er godt for deg lenger, si fra.

Ja kan skrive en melding i morgen, psykiateren sa jo at de stolte på meg. At jeg sa ifra når det var nok.

Ja vi er åpne, det er en trøst at jeg ikke er alene om det. Føler meg alene nå og urolig. Tror ikke jeg klarer mer. 

Nicklusheletida
Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tilfeldigheter/ Uflax. 

stjernestøv
Skrevet

Denne tråden skulle ikke handle om meg eller åndelige ting. Beklager :( 

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne tråden skulle ikke handle om meg eller åndelige ting. Beklager :( 

Vi stenger tråden nå, men vil takke Stjernestøv for at hun forsøker å ta hensyn til Redaksjonens ønske om å begrense innlegg om åndelighet og medisiner.

• Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...