Gå til innhold

Tramadol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke beroligende. Funker det å ta tramadol for å slappe litt av? hvis ja hvor mye? 

Jeg skal igjennom noe vanskelig om noen dager og det er litt avgjørende at jeg kommer meg igjennom det. Har aldri fått noe fra fastlege selv om jeg har bedt om det. 

Anonymkode: 307fe...390

Skrevet

Om du har tramadol så vet du vel også om den virker beroligende på deg?

Skrevet

Nei, tramadol er ikke beroligende. Forøverig noe skikkelig skit som du ikke bør bruke jevnlig.

Anonymkode: 19a53...b18

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tramadol er ikke beroligende. Forøverig noe skikkelig skit som du ikke bør bruke jevnlig.

Anonymkode: 19a53...b18

Legen ble sint på meg da jeg tok sønnen min sine tramadol, han brukte jo det ikke. Ble ikke sløv og ikke forsvant smertene heller. 

Skrevet

Jeg har hatt noen tramadolpiller liggende i flere år.

Jaja, jeg får vel lide meg i gjennom dette da :( Da gidder jeg ikke prøve det engang. 

Takk for at dere svarte <3 

Skrevet

Hva med å be legen om å få en minstpakke med noe beroligende i stedet? Sobril?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt noen tramadolpiller liggende i flere år.

Jaja, jeg får vel lide meg i gjennom dette da :( Da gidder jeg ikke prøve det engang. 

Takk for at dere svarte <3 

Om de har ligget i mange år så bør du uansett ikke ta dem. Noen medisiner er det farlig å ta når de har gått ut på dato.

Skrevet

FjellOgDalar: hehe, tro meg. Jeg har spurt sikkert 5 ganger tidligere. Har ALDRI fått noe slikt. Kanskje jeg skal nevne hvilke reserveløsninger jeg ser for meg på neste time. 

Trine: tror du de får sterkere virkning da ? De er hvertfall 5 år gamle. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FjellOgDalar: hehe, tro meg. Jeg har spurt sikkert 5 ganger tidligere. Har ALDRI fått noe slikt. Kanskje jeg skal nevne hvilke reserveløsninger jeg ser for meg på neste time. 

Trine: tror du de får sterkere virkning da ? De er hvertfall 5 år gamle. 

Nei, de får ikke sterkere virkning, men noen medisiner kan visst utvikle giftstoffer når de har gått ut på dato. Jeg har ikke oversikt over hvilke medisiner det gjelder. Noen medisiner får bare mindre virkning. Paracet kan man visst ta lenge etter at de har gått ut på dato.

Skrevet

Åh, såpass ja! Kanskje jeg bør være litt forsiktig med det da :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, såpass ja! Kanskje jeg bør være litt forsiktig med det da :)

Ja, det ville ihvertfall jeg vært ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...