Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var det vits å stenge den tråden? Skjerp dere! Folk skriver om verre ting enn meg!

Tråden ble stengt da vi ikke tror denne formen for diskusjoner bidrar til din psykiske helse. Erfaringsmessig sklir trådene mer og mer ut, noe flere enn du er årsak til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Tråden ble stengt da vi ikke tror denne formen for diskusjoner bidrar til din psykiske helse. Erfaringsmessig sklir trådene mer og mer ut, noe flere enn du er årsak til.

Kan jeg bare få si en ting? Jeg er ikke psykotisk bare sånn at dere vet det. Sykepleieren ringte og spurte om jeg hadde onde energier i meg, men det er ikke så ille nå. Har fått hjelp, jeg har en guide som beskytter meg. Så hvorfor skal jeg da ta latuda? Bare fordi psykiateren ønsker det? Skal jeg tilfredsstille andres behov? Bare fordi de antar noe? Vet ikke om jeg vil være i dette systemet lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kan jeg bare få si en ting? Jeg er ikke psykotisk bare sånn at dere vet det. Sykepleieren ringte og spurte om jeg hadde onde energier i meg, men det er ikke så ille nå. Har fått hjelp, jeg har en guide som beskytter meg. Så hvorfor skal jeg da ta latuda? Bare fordi psykiateren ønsker det? Skal jeg tilfredsstille andres behov? Bare fordi de antar noe? Vet ikke om jeg vil være i dette systemet lenger. 

Jo det går greit, så i kjernejournalen at de ikke ser på meg som syk :) Psykotiske symptomer, men hvem har ikke det ? Spørs hvordan man ser det. Og medisiner var hvis jeg ønsker det, det ønsker jeg jo ikke. Måtte bare oppdatere litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Var det vits å stenge den tråden? Skjerp dere! Folk skriver om verre ting enn meg!

Trådene stenges ikke fordi du skriver, men fordi vi svarer.

Jeg predikerte forløpet på tråden din i mitt første innlegg i forrige tråd ;) Trådene dine forløper seg etter dette mønsteret: Vi på DOL sier "gå på dagsenteret" eller "ta medisin", og du svarer alle "får se" eller "nei fordi... ett-eller-annet-om-energier".

Etter omlag 30 innlegg kommer en admin som ser ut for å ha bestemt seg for at hun skal stenge alle trådene dine som forløper seg sånn.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo det går greit, så i kjernejournalen at de ikke ser på meg som syk :) Psykotiske symptomer, men hvem har ikke det ? Spørs hvordan man ser det. Og medisiner var hvis jeg ønsker det, det ønsker jeg jo ikke. Måtte bare oppdatere litt. 

Folk flest har ikke psykotiske symptomer, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, Janus30 skrev:

Folk flest har ikke psykotiske symptomer, nei.

Mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
48 minutter siden, Kayia skrev:

Trådene stenges ikke fordi du skriver, men fordi vi svarer.

Jeg predikerte forløpet på tråden din i mitt første innlegg i forrige tråd ;) Trådene dine forløper seg etter dette mønsteret: Vi på DOL sier "gå på dagsenteret" eller "ta medisin", og du svarer alle "får se" eller "nei fordi... ett-eller-annet-om-energier".

Etter omlag 30 innlegg kommer en admin som ser ut for å ha bestemt seg for at hun skal stenge alle trådene dine som forløper seg sånn.

Ja du er flink til å forutse ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mer eller mindre.

Nei, enkelte mennesker med psykdom ha psykotiske symptomer

Anonymkode: 705f5...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, enkelte mennesker med psykdom ha psykotiske symptomer

Anonymkode: 705f5...5b1

Javel. Er ikke så nøye, noen lever med psykotiske symptomer. Vet om opp til flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel. Er ikke så nøye, noen lever med psykotiske symptomer. Vet om opp til flere. 

At du vet om flere betyr ikke at folk flest har psykotiske symptomer:) Jeg vet om flere som har vunnet store premier i tipping og lotto, men det betyr ikke at folk flest har gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel. Er ikke så nøye, noen lever med psykotiske symptomer. Vet om opp til flere. 

Jaja at du vet om noen betyr selvfølgelig at vi bare godtar din påstand om at mer eller mindre alle har psykotiske symptomer. Det ekke så nøye....over og ut herfra!

Anonymkode: 705f5...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Vi har oppfordret Stjernestøv til å begrense sin skriving om sykdom, medisiner og åndelighet her på dol. Fint om andre brukere da også forsøker å ikke ta opp nettopp disse temaene med henne den nærmeste tiden. Vår vurdering er at disse trådene ikke bidrar til konstruktivt til hennes psykiske helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Admin Doktoronline skrev:

Vi har oppfordret Stjernestøv til å begrense sin skriving om sykdom, medisiner og åndelighet her på dol. Fint om andre brukere da også forsøker å ikke ta opp nettopp disse temaene med henne den nærmeste tiden. Vår vurdering er at disse trådene ikke bidrar til konstruktivt til hennes psykiske helse.

Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det. I den forrige tråden ble hverken sykdom, medisiner eller åndelighet diskutert. Tema var aktivitetsnivå, og Stjernestøvs vingling mellom å ønske hjelp/ønske fred. Alle forsøkte å oppfordre SS til å innse at hun har et ansvar for egen aktivitet, og dersom også dette tolkes å være innenfor "sykdom" blir det ikke mulig å svare på Stjernestøvs tråder - da vil alt SS poster/skriver falle innenfor "sykdom". Jeg tror ikke det er særlig konstruktivt for SS at alle trådene hennes stenges eller at tråder blir tiet ihjel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Kayia skrev:

Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det. I den forrige tråden ble hverken sykdom, medisiner eller åndelighet diskutert. Tema var aktivitetsnivå, og Stjernestøvs vingling mellom å ønske hjelp/ønske fred. Alle forsøkte å oppfordre SS til å innse at hun har et ansvar for egen aktivitet, og dersom også dette tolkes å være innenfor "sykdom" blir det ikke mulig å svare på Stjernestøvs tråder - da vil alt SS poster/skriver falle innenfor "sykdom". Jeg tror ikke det er særlig konstruktivt for SS at alle trådene hennes stenges eller at tråder blir tiet ihjel heller.

Vet jeg har ansvar for min egen aktivitet, og akkurat nå legger jeg det på is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt er kanskje igrunnen bare stjernestøv

Ville igrunnen vært et håp hvis det er i slutten av veien

Bare fin idID

Anonymkode: 15d07...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er kanskje igrunnen bare stjernestøv

Ville igrunnen vært et håp hvis det er i slutten av veien

Bare fin idID

Anonymkode: 15d07...554

Hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Vi har oppfordret Stjernestøv til å begrense sin skriving om sykdom, medisiner og åndelighet her på dol. Fint om andre brukere da også forsøker å ikke ta opp nettopp disse temaene med henne den nærmeste tiden. Vår vurdering er at disse trådene ikke bidrar til konstruktivt til hennes psykiske helse.

Temaene har hun tatt opp selv. Ingen andre har tatt de opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Temaene har hun tatt opp selv. Ingen andre har tatt de opp.

 

 

Flisespikkeri! Skal dessuten ikke skrive mer om åndelige ting, dere hjelper ikke med det uansett. Skal nok takle dette, meg og guiden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Kayia skrev:

Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det. I den forrige tråden ble hverken sykdom, medisiner eller åndelighet diskutert. Tema var aktivitetsnivå, og Stjernestøvs vingling mellom å ønske hjelp/ønske fred. Alle forsøkte å oppfordre SS til å innse at hun har et ansvar for egen aktivitet, og dersom også dette tolkes å være innenfor "sykdom" blir det ikke mulig å svare på Stjernestøvs tråder - da vil alt SS poster/skriver falle innenfor "sykdom". Jeg tror ikke det er særlig konstruktivt for SS at alle trådene hennes stenges eller at tråder blir tiet ihjel heller.

" Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det "

Enig og da bør det sises til henne. Ikke andre brukere.

Jeg tror man bør legge ansvaret der det hører hjemme. Den som starter trådene har ansvaret.

Litt av problemet til Stjernestøv er ansvarsfraskrivelse og jeg har null sans for at Stjernestøv ikke ene og alene skal ha ansvar for at hennes egne tråder diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...