Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men blitt litt deppa av dette :( 

Delta i de andre trådene.

Anonymkode: 988a3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

(...) nå får jeg skrive kun tre tråder pr uke. De skal ikke handle om sykdom , medisiner eller åndelige ting, og der var hele stjernestøv vekk. Det er jo endel av min identitet. 

Nei hele Stjernestøv er ikke vekk, du er mer enn dette :) 

Jeg er ellers enig med admin/NHD i at du ikke skal spørre her om åndelighet, sykdom og medisinering, der bør/skal du forholde deg til behandlerne dine. Åndeligheten din kunne vært "religion", men hos deg henger dette tett sammen med diagnosen. Du står fremdeles fritt til å delta i andres tråder eller diskutere andre tema (feks trening, som Xtra foreslo :)) enn det som er knyttet til din sykdom og behandling av den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernestøv, jeg ble veldig glad for hva du skrev i den tråden min om egenskaper. Du har mye positivt å bidra med. Du er snill og omtenksom. Du kan få andre til å smile og føle seg litt bedre. Du har så mye mer å bidra med enn sykdom, medisiner og åndelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trine skrev:

Stjernestøv, jeg ble veldig glad for hva du skrev i den tråden min om egenskaper. Du har mye positivt å bidra med. Du er snill og omtenksom. Du kan få andre til å smile og føle seg litt bedre. Du har så mye mer å bidra med enn sykdom, medisiner og åndelighet.

Jeg er helt enig med Trine. Du har mye å bidra med. 

Kan du ikke prøve å finne noe positivt som har hendt i det siste og så skrive om det?

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Kayia skrev:

Nei hele Stjernestøv er ikke vekk, du er mer enn dette :) 

Jeg er ellers enig med admin/NHD i at du ikke skal spørre her om åndelighet, sykdom og medisinering, der bør/skal du forholde deg til behandlerne dine. Åndeligheten din kunne vært "religion", men hos deg henger dette tett sammen med diagnosen. Du står fremdeles fritt til å delta i andres tråder eller diskutere andre tema (feks trening, som Xtra foreslo :)) enn det som er knyttet til din sykdom og behandling av den :) 

Javel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Trine skrev:

Stjernestøv, jeg ble veldig glad for hva du skrev i den tråden min om egenskaper. Du har mye positivt å bidra med. Du er snill og omtenksom. Du kan få andre til å smile og føle seg litt bedre. Du har så mye mer å bidra med enn sykdom, medisiner og åndelighet.

Takk :) Får prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg er helt enig med Trine. Du har mye å bidra med. 

Kan du ikke prøve å finne noe positivt som har hendt i det siste og så skrive om det?

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg er helt enig med Trine. Du har mye å bidra med. 

Kan du ikke prøve å finne noe positivt som har hendt i det siste og så skrive om det?

Det gikk bra med min svigerdatter hos legen i dag, alt i orden :) Både hun og babyen har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...