Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

" Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det "

Enig og da bør det sises til henne. Ikke andre brukere.

Jeg tror man bør legge ansvaret der det hører hjemme. Den som starter trådene har ansvaret.

Litt av problemet til Stjernestøv er ansvarsfraskrivelse og jeg har null sans for at Stjernestøv ikke ene og alene skal ha ansvar for at hennes egne tråder diskuteres.

Å så typisk deg. Skal jeg ikke få lov å skrive her da? Er det ansvarsfraskrivelse? Skjerp deg! Ikke snakk til meg om ansvarsskrivelse! Så godt kjenner du meg ikke! Du vet ikke hvordan livet mitt har vært, og hvor mye ansvar jeg hadde alt fra jeg var liten. Først nå kan jeg senke skuldrene, så hvorfor skulle jeg ikke det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

" Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det "

Enig og da bør det sises til henne. Ikke andre brukere.

Jeg tror man bør legge ansvaret der det hører hjemme. Den som starter trådene har ansvaret.

Litt av problemet til Stjernestøv er ansvarsfraskrivelse og jeg har null sans for at Stjernestøv ikke ene og alene skal ha ansvar for at hennes egne tråder diskuteres.

Har sikkert hatt mye mer ansvar enn du noengang har hatt!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å så typisk deg. Skal jeg ikke få lov å skrive her da? Er det ansvarsfraskrivelse? Skjerp deg! Ikke snakk til meg om ansvarsskrivelse! Så godt kjenner du meg ikke! Du vet ikke hvordan livet mitt har vært, og hvor mye ansvar jeg hadde alt fra jeg var liten. Først nå kan jeg senke skuldrene, så hvorfor skulle jeg ikke det????

Det jeg skrev var egentlig kritikk til admin.

Admin forsøker å legge ansvaret over på de som svarer _fordi_ du selv ikke klarer å slutte starte disse trådene.

Det er et forsøk på å frita deg for ansvar som jeg mener ikke er sunt for deg.

Årsak og virkning. Man må ta konsekvensen av egne handlinger.

Du sier selv at vi ikke er til hjelp og da har trådene liten hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sikkert hatt mye mer ansvar enn du noengang har hatt!!!!!!!!!

Det skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har ikke hatt like mye å slite med.

God natt og klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det jeg skrev var egentlig kritikk til admin.

Admin forsøker å legge ansvaret over på de som svarer _fordi_ du selv ikke klarer å slutte starte disse trådene.

Det er et forsøk på å frita deg for ansvar som jeg mener ikke er sunt for deg.

Årsak og virkning. Man må ta konsekvensen av egne handlinger.

Du sier selv at vi ikke er til hjelp og da har trådene liten hensikt.

Årsak og virkning ja. Og som man sår skal man høste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har ikke hatt like mye å slite med.

God natt og klem til deg :)

Ok. 

Takk og god natt til deg og, klem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

"Dersom du mener at Stjernestøv ikke skal diskutere noe privat bør du heller si det"

Enig og da bør det sises til henne. Ikke andre brukere.

Jeg tror man bør legge ansvaret der det hører hjemme. Den som starter trådene har ansvaret.

Litt av problemet til Stjernestøv er ansvarsfraskrivelse og jeg har null sans for at Stjernestøv ikke ene og alene skal ha ansvar for at hennes egne tråder diskuteres.

Enig. Selv er jeg psykisk frisk, men også jeg ville blitt frustrert om alle mine tråder ble stengt uten at jeg skjønte hvorfor. Tråden  hun stengte i dag er et godt eksempel. Det var ingen som diskuterte sykdom, medisinering eller åndelighet der, og da er signalet til oss at vi ikke skal svare og til SS at hun ikke skal skrive noe om egen hverdag. Jeg syns admin burde funnet en annen metode, og om hun skal praktisere stenging bør det definitivt kun skje i tråder der andre enn fagpersoner gir råd om medisin eller tråder som skaper mye frustrasjon. I tillegg burde admin definitivt også kikket på en del andre tråder som med fordel burde stenges. P.t. er det kun SS sine tråder admin praktiserer stenging så langt jeg har sett.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
30 minutter siden, Kayia skrev:

I tillegg burde admin definitivt også kikket på en del andre tråder som med fordel burde stenges.

Noen ganger får jeg på følelsen av at admin selv lager alle tulletrådene på åpent i et desperat forsøk på å få opp aktiviteten der, men det er muligens vrangforestillinger jeg har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Noen ganger får jeg på følelsen av at admin selv lager alle tulletrådene på åpent i et desperat forsøk på å få opp aktiviteten der, men det er muligens vrangforestillinger jeg har :D

Haha, det hadde vært tidenes dol-bombe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Noen ganger får jeg på følelsen av at admin selv lager alle tulletrådene på åpent i et desperat forsøk på å få opp aktiviteten der, men det er muligens vrangforestillinger jeg har :D

 

7 minutter siden, Kayia skrev:

Haha, det hadde vært tidenes dol-bombe :D

...men nå må vi sikkert avslutte før vi får påpakning for avsporing hehe... Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

 

...men nå må vi sikkert avslutte før vi får påpakning for avsporing hehe... Natta! :)

Natta fra meg og!

Hvis en skal spekulere videre på dette, så er kanskje hele DOL bare et parallelt univers (to'du 'an?) der webmaster har alle rollene.... 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Natta fra meg og!

Hvis en skal spekulere videre på dette, så er kanskje hele DOL bare et parallelt univers (to'du 'an?) der webmaster har alle rollene.... 😁😁😁

Haha, enda mer besnærende tanke :D Natta til deg også! Hilsen hun som er litt for våken kl 00:31 og som desperat prøver å snu døgnet.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Haha, enda mer besnærende tanke :D Natta til deg også! Hilsen hun som er litt for våken kl 00:31 og som desperat prøver å snu døgnet.... ;)

Samme her. Ungdommene la seg ikke før tolv, og da måtte jeg bare ha litt space alene i sofaen. Må opp om drøye seks timer.... natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Kayia skrev:

Enig. Selv er jeg psykisk frisk, men også jeg ville blitt frustrert om alle mine tråder ble stengt uten at jeg skjønte hvorfor. Tråden  hun stengte i dag er et godt eksempel. Det var ingen som diskuterte sykdom, medisinering eller åndelighet der, og da er signalet til oss at vi ikke skal svare og til SS at hun ikke skal skrive noe om egen hverdag. Jeg syns admin burde funnet en annen metode, og om hun skal praktisere stenging bør det definitivt kun skje i tråder der andre enn fagpersoner gir råd om medisin eller tråder som skaper mye frustrasjon. I tillegg burde admin definitivt også kikket på en del andre tråder som med fordel burde stenges. P.t. er det kun SS sine tråder admin praktiserer stenging så langt jeg har sett.

Det er vel det at når det blir for mye av meg blir det spam. Det er trist for jeg liker jo meg her på dol, men nå får jeg skrive kun tre tråder pr uke. De skal ikke handle om sykdom , medisiner eller åndelige ting, og der var hele stjernestøv vekk. Det er jo endel av min identitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten40
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vel det at når det blir for mye av meg blir det spam. Det er trist for jeg liker jo meg her på dol, men nå får jeg skrive kun tre tråder pr uke. De skal ikke handle om sykdom , medisiner eller åndelige ting, og der var hele stjernestøv vekk. Det er jo endel av min identitet. 

Jeg må nesten le. Dette er et psykiatriforum. Hva skal du skrive om? Blomster? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vel det at når det blir for mye av meg blir det spam. Det er trist for jeg liker jo meg her på dol, men nå får jeg skrive kun tre tråder pr uke. De skal ikke handle om sykdom , medisiner eller åndelige ting, og der var hele stjernestøv vekk. Det er jo endel av min identitet. 

Lag deg en ny identitet. Du er hjertelig velkommen til å være med på treningsforumet :)

Der har vi stor takhøyde og det meste er trening. Det må da være en fin start på 2017. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Liten40 skrev:

Jeg må nesten le. Dette er et psykiatriforum. Hva skal du skrive om? Blomster? 

Ja sikkert blomster og bier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Lag deg en ny identitet. Du er hjertelig velkommen til å være med på treningsforumet :)

Der har vi stor takhøyde og det meste er trening. Det må da være en fin start på 2017. :)

 

Trene jeg ja ? Jo takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten40
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er vel det at når det blir for mye av meg blir det spam. Det er trist for jeg liker jo meg her på dol, men nå får jeg skrive kun tre tråder pr uke. De skal ikke handle om sykdom , medisiner eller åndelige ting, og der var hele stjernestøv vekk. Det er jo endel av min identitet. 

Og for ikke å snakke om aktivitet som alle snakker om ;) Du skriver. Det er deg. Da er du aktiv.

Og du er ganske verdensberømt her. Ingen får så mange svar som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Liten40 skrev:

Og for ikke å snakke om aktivitet som alle snakker om ;) Du skriver. Det er deg. Da er du aktiv.

Og du er ganske verdensberømt her. Ingen får så mange svar som deg. 

Hehe :D  Verdensberømt du ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...