Gå til innhold

Overdose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem ringer man? 

Ikke snakk om livstruende, men har mistet kontrollen og redd jeg skal ta flere piller når rusen kommer.. 

Anonymkode: 7b937...ebb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Underbar skrev:

Legevakta? 

Har snakket med de, og de vil ikke hente meg da det ikke er store nok doser til at det er ordentlig farlig.. 

føler jeg sitter igjen med alle pillene alene.. 

Skrevet

Hva med mental helses hjelpetelefon?

Mamma/pappa/søsken/venn?

Skrevet
På 9.1.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Hvem ringer man? 

Ikke snakk om livstruende, men har mistet kontrollen og redd jeg skal ta flere piller når rusen kommer.. 

Hva slags hjelp får du i hverdagen? 

Skrevet
På 9.1.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Hvem ringer man? 

Som foreslått er Mental helses hjelpetelefon et godt forslag. Dertil er Kirkens SOS verd å forsøke.

Hvis du ikke har gjort dette før kan jeg godt forstå hvis du vegrer deg. Jeg har en gang følt meg så redd for mine egne handlinger at jeg ringte Mental Helses hjelpetelefon og fikk hjelp. Jeg ble møtt på en måte jeg slett ikke hadde forventet; med en slags nærhet og tilstedeværelse som gjorde meg trygg og fikk meg tilbake til en bedre tankegang.

Jeg anbefaler deg dette på det varmeste. Det er vondt å bli så redd for sine egne impulser og det kan virke svært truende, men det finnes hjelp og det håper jeg at du tar sjansen på.

Lykke til og ta vare på deg selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...