AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Hvem ringer man? Ikke snakk om livstruende, men har mistet kontrollen og redd jeg skal ta flere piller når rusen kommer.. Anonymkode: 7b937...ebb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Underbar skrev: Legevakta? Har snakket med de, og de vil ikke hente meg da det ikke er store nok doser til at det er ordentlig farlig.. føler jeg sitter igjen med alle pillene alene.. Anonymkode: 7b937...ebb 0 Siter
Underbar Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Hva med mental helses hjelpetelefon? Mamma/pappa/søsken/venn? 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 På 9.1.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev: Hvem ringer man? Ikke snakk om livstruende, men har mistet kontrollen og redd jeg skal ta flere piller når rusen kommer.. Anonymkode: 7b937...ebb Hva slags hjelp får du i hverdagen? 0 Siter
bibben Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 På 9.1.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev: Hvem ringer man? Ikke snakk om livstruende, men har mistet kontrollen og redd jeg skal ta flere piller når rusen kommer.. Anonymkode: 7b937...ebb Som foreslått er Mental helses hjelpetelefon et godt forslag. Dertil er Kirkens SOS verd å forsøke. Hvis du ikke har gjort dette før kan jeg godt forstå hvis du vegrer deg. Jeg har en gang følt meg så redd for mine egne handlinger at jeg ringte Mental Helses hjelpetelefon og fikk hjelp. Jeg ble møtt på en måte jeg slett ikke hadde forventet; med en slags nærhet og tilstedeværelse som gjorde meg trygg og fikk meg tilbake til en bedre tankegang. Jeg anbefaler deg dette på det varmeste. Det er vondt å bli så redd for sine egne impulser og det kan virke svært truende, men det finnes hjelp og det håper jeg at du tar sjansen på. Lykke til og ta vare på deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.