Gå til innhold

Selvmordstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er en del av livet. For meg en stor del. Det skulle være enkelt å gjøre noe med det. Men jeg er redd. Jeg lever et skuespill som det forventes av meg. Men jeg er utslitt. Jeg er utslitt av depresjon. Livets harde påkjenninger. Sykdom. Mine tanker og følelser. Hva er hensikten med å kjempe videre?

Anonymkode: 828f3...cfa

Skrevet

Det er vanskelig når det er som mørkest og man ikke ser noen lysglimt, men det finnes alltid et lys selv om man ikke kan se det.

Jeg har levd meg selvmordstanker i flere år og til slutt så begynte jeg å legge planer, heldigvis så klarte jeg å finne fram noen lysglimt med hjelp av medisiner og terapi. Så mitt råd er å søke hjelp hvis du ikke allerede har det.

Skrevet
4 timer siden, Fionys skrev:

Det er vanskelig når det er som mørkest og man ikke ser noen lysglimt, men det finnes alltid et lys selv om man ikke kan se det.

Jeg har levd meg selvmordstanker i flere år og til slutt så begynte jeg å legge planer, heldigvis så klarte jeg å finne fram noen lysglimt med hjelp av medisiner og terapi. Så mitt råd er å søke hjelp hvis du ikke allerede har det.

Jeg vet det er lysglimt og jeg opplever de også. Er bare så sliten av livet og har vært det i flere år. Jeg bruker medisiner , men vurderer å slutte. Ser ikke hensikten når de har så lite effekt. Har prøvd de fleste kombinasjoner.

Anonymkode: 828f3...cfa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...