Gjest (Anonymous) Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg spiser dette i løpet av en dag: frokost: en brødskive med leverpostei, salatblader, agurkskiver ( noen ganger et lite glass skummet melk) Lunsj: 2,5 dl skummet melk før trening: en banan. middag: 1 potet, salat, grønnsaker, litt kjøtt/fisk. kvelds: et knekkebrød med philadelfia light. Kan noen kommentere dette kostholdet. Bør jeg foreta noen endringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Ja det høres jo veldig lite ut. Du får holde deg i sengen så du ikke besvimer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Ja, du bør foreta endringer. Du bør begynne å spise litt mer før du sulter ihjel. Ikke bare var det lite, det var også dårlig sammensatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hei, Selv uten å vite alder, vekt og høyde på deg kan jeg si at dette ser ut til å være altfor lite mat – og det vil ikke dekke kroppens behov for næring. 2 brød/korn porsjoner daglig ligger langt under de anbefalte 6-11 porsjonene. Vil også gjerne se litt mer proteinmat (kjøtt, fisk, belgfrukter, og egg) og frukt. Du bør også få i deg melk/melkeprodukter 2-3 ganger daglig (så prøv å ha det glasset med melk til hver frokost). Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.