Gå til innhold

Frosken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det eneste uoppklarte spørsmålet og som hele dol lurer på er egentlig hva er det frosken jobber som? Jeg tror ikke det er et spesielt fysisk yrke...

Anonymkode: e4306...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No offense til verken deg eller Frosken, men tror ikke hele DOL lurer på det. Jeg for min del gir i alle fall blanke faen, Frosken er en kjemperessurs på DOL men hva hun jobber med er av mindre interesse for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når hen ikke har svart tross mange oppfordringer, er det sikkert fordi hen ikke ønsker å fortelle det. Det synes jeg vi skal respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste uoppklarte spørsmålet og som hele dol lurer på er egentlig hva er det frosken jobber som? Jeg tror ikke det er et spesielt fysisk yrke...

Anonymkode: e4306...f46

Hun har iallefall sagt at hun IKKE jobber innen psykiatrien. Og har visst heller aldri gjort det. Likevel kan det virke som om hun kan en del om psykiatri. Hmmm...

Anonymkode: 2bd95...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har iallefall sagt at hun IKKE jobber innen psykiatrien. Og har visst heller aldri gjort det. Likevel kan det virke som om hun kan en del om psykiatri. Hmmm...

Anonymkode: 2bd95...90c

Gjetter på sosionom.

Anonymkode: 6ca29...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en test, lurer jeg på nå.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Ja, vi tester deg. Om du holder vann eller ikke.

Anonymkode: 2bd95...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja, vi tester deg. Om du holder vann eller ikke.

Anonymkode: 2bd95...90c

Ja, jeg tror det. Tester psykopatgraden.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har iallefall sagt at hun IKKE jobber innen psykiatrien. Og har visst heller aldri gjort det. Likevel kan det virke som om hun kan en del om psykiatri. Hmmm...

Anonymkode: 2bd95...90c

Nettopp 

Anonymkode: e4306...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste uoppklarte spørsmålet og som hele dol lurer på er egentlig hva er det frosken jobber som? Jeg tror ikke det er et spesielt fysisk yrke...

Anonymkode: e4306...f46

Jeg tror ikke det er sånn at "hele dol" lurer på dette, så spennende er det ikke. Jeg jobber med undervisning og forskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det. Tester psykopatgraden.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Ja, helt korrekt. Om du mistenker at frosken jobber med psykiatri, til tross for at hun selv sier at hun ikke gjør det, da er du nok psykopat. Om du derimot tror at hun jobber med noe helt annet, er du frisk som en fisk. 

Anonymkode: 2bd95...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt korrekt. Om du mistenker at frosken jobber med psykiatri, til tross for at hun selv sier at hun ikke gjør det, da er du nok psykopat. Om du derimot tror at hun jobber med noe helt annet, er du frisk som en fisk. 

Anonymkode: 2bd95...90c

Sånn er det nok.

Anonymkode: 6ca29...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tror ikke det er sånn at "hele dol" lurer på dette, så spennende er det ikke. Jeg jobber med undervisning og forskning.

Jeg fikk svar! Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve. 

Anonymkode: e4306...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, helt korrekt. Om du mistenker at frosken jobber med psykiatri, til tross for at hun selv sier at hun ikke gjør det, da er du nok psykopat. Om du derimot tror at hun jobber med noe helt annet, er du frisk som en fisk. 

Anonymkode: 2bd95...90c

Akkurat sånn er det.

Var vel forøvrig en klok mann som sa DOL var endel av helsevesenet, så sånn sett kan man si hun jobber innen psykiatri, om enn frivillig. Jeg ser på dette som et fristed/asyl hvor jeg kan kjenne på følelsene og snakke om det, i trygge rammer, uten å møte virkelighetens fordommer.

Anonymkode: 50ab3...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frosken. Håper du slapper av med alt dette her. Jeg hadde fått litt prestasjonsangst med slik oppmerksomhet. Syns det er godt å få være anonym og ha en plass der ingen forventer noe av meg .:)

Anonymkode: c5922...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei frosken. Håper du slapper av med alt dette her. Jeg hadde fått litt prestasjonsangst med slik oppmerksomhet. Syns det er godt å få være anonym og ha en plass der ingen forventer noe av meg .:)

Anonymkode: c5922...0c9

Alt handler om meg!

Anonymkode: 50ab3...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt handler om meg!

Anonymkode: 50ab3...7ae

Den forstod jeg ikke ...:mellow:

Anonymkode: c5922...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan spekulere, men man kommer ikke så langt med det. Jeg ville nok tippet på erfaring innen flere instanser pga. oversikten hen innesitter rundt så veldig mye. Men det er mine spekulasjoner. Det hva hen gir av seg her inne som virkelig teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten40

Hvorfor er folk så opphengt i å diskutere som anonym? Det ser ut som om det er samme person som snakker med seg selv. Anonym svarer anonym. Forstår det når det gjelder sensitive ting og gjennkjennelsesfaktor. Men her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...