Gå til innhold

Helsepersonell og psyke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden opplevde jeg at det ringte på døren midt på natten. Jeg gikk for å åpne fordi jeg trodde det var en av ungdommene mine som var sein hjem . I stedet ble døren presset opp og inn kom sivilt og uniformert politi. Jeg stod der i nattkjolen og skrek :" hvem er død?". Trodde en av ungene hadde blitt utsatt for noe. Jeg fikk ikke svar. Like etter ser jeg to store politimenn ta min mann med seg. Han får ikke kle på seg .. han er arrestert. Hunder og folk ransaket huset, roter i søppla, tar med private ting.... Spør meg personlige spørsmål .. I etterkant viser det seg at min mann er helt uskyldig .... Jeg har overhode ikke reagert følelsesmessig på dette. Gikk på cipralex  da . Nå er det noen dager siden jeg sluttet med cipralex. I natt gjenopplevde jeg situasjonen og følelser rundt dette begynner å komme opp ... Samtidig har jeg nettopp begynt med brintillix . Vil den dempe følelsene igjen ??? 

Anonymkode: 655de...9dd

Skrevet

SORRY. Dette ble LIMT INN feil. Dette hørte til i en annen tråd .

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For ikke så lenge siden opplevde jeg at det ringte på døren midt på natten. Jeg gikk for å åpne fordi jeg trodde det var en av ungdommene mine som var sein hjem . I stedet ble døren presset opp og inn kom sivilt og uniformert politi. Jeg stod der i nattkjolen og skrek :" hvem er død?". Trodde en av ungene hadde blitt utsatt for noe. Jeg fikk ikke svar. Like etter ser jeg to store politimenn ta min mann med seg. Han får ikke kle på seg .. han er arrestert. Hunder og folk ransaket huset, roter i søppla, tar med private ting.... Spør meg personlige spørsmål .. I etterkant viser det seg at min mann er helt uskyldig .... Jeg har overhode ikke reagert følelsesmessig på dette. Gikk på cipralex  da . Nå er det noen dager siden jeg sluttet med cipralex. I natt gjenopplevde jeg situasjonen og følelser rundt dette begynner å komme opp ... Samtidig har jeg nettopp begynt med brintillix . Vil den dempe følelsene igjen ??? 

Det hørtes da veldig ekstremt ut, ikke rart om du får reaksjoner på dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...