AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 Skrevet 11. januar 2017 Har gått mange år på cipramil 40 mg depresjon og angst og 60 mg tolvon for søvn. Depresjon og angst blitt verre, nå gradvis trappet opp Seroquel depot som tillegg til disse, er på 3. uke og er nå på 150 mg. I dag vært forferdelig trøtt/litt zombie. Fått råd om at hvis jeg ble veldig trøtt/ hangover på denne kombinasjonen, kan jeg slutte med tolvon. Det jeg lurer på er om jeg bør trappe tolvon forsiktig ned ? Vil det være greit å halvere dosen med tolvon ? Anonymkode: 7b881...c76 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2017 Skrevet 11. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det være greit å halvere dosen med tolvon ? Anonymkode: 7b881...c76 Ja, det er helt greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 Skrevet 11. januar 2017 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ja, det er helt greit. Da prøver jeg det. Tusen takk for raskt svar. Anonymkode: 7b881...c76 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.