Gå til innhold

NHD. Når du spør ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei NHD. Lurer litt på en ting. Noen ganger når du svarer så stiller du gjerne et ganske direkte spørsmål tilbake til feks trådstarter. Så stopper gjerne samtalen der..Er det da din hensikt å få en til å tenke eller reflektere selv over noe eller ønsker du konkret svar?.Er super fornøyd med alle dine innspill og imponert over din innsats. Lurte bare 😊.

Anonymkode: 492d3...914

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei NHD. Lurer litt på en ting. Noen ganger når du svarer så stiller du gjerne et ganske direkte spørsmål tilbake til feks trådstarter. Så stopper gjerne samtalen der..Er det da din hensikt å få en til å tenke eller reflektere selv over noe eller ønsker du konkret svar? Lurte bare 😊.

Vanligvis det første :-) Jeg vet knapt noe viktigere for en behandler enn å få pasienten til å undres.

Jeg håper også at det de fleste ganger skinner gjennom hvilket av alternativene som er aktuelt.

Skrevet
1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Vanligvis det første :-) Jeg vet knapt noe viktigere for en behandler enn å få pasienten til å undres.

Jeg håper også at det de fleste ganger skinner gjennom hvilket av alternativene som er aktuelt.

Ok:). Da må jeg øve litt på å se forskjell. Du vet for oss damer er det vanskelig å si bare ja eller nei. Et spørsmål kan utløse en avhandling :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg liker avhandlinger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...