Gå til innhold

Skjerming som del av terapi, hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius
Skrevet

Psykologen mener jeg må ha skjerming slik at lives består av å ha ro rundt meg og økonomisk sikkerhet. Han sier jeg må få skjerming via uføretrygd 100% mens jeg helst vil ha 50%. Jeg vil ikke slippe yrkeslivet ennåq. 

Hva annet kam være god skjerming for meg? 

Jeg er GAD sterkt plaget, får hysteriske bifall . Jeg har sterte følelser  enten sort eller hvitt  

jeg forsøker å skjerme meg selv men set reine enkelt med to barn på 14 hvor EM ikke spiser. 

På jobben bygger der opp til bråk,virkelig bråk. Jeg har jevwrt sykemeldinger i postkassen, i den ene lå sett sfeisemdr papir som hopen slukke ha. Iallefall. Papirene er vekk PG jaobb for ikke refusjon fra mere en tre måneders tid  hvilket netyr at Je må betale tl bakekmimsr to månedslønninger

ejeg må jo sende løe papirer vi postens postoppkrav 

Skrevet
På 13.1.2017 den 0.55, BamseLiten skrev:

Psykologen mener jeg må ha skjerming slik at lives består av å ha ro rundt meg og økonomisk sikkerhet. Han sier jeg må få skjerming via uføretrygd 100% mens jeg helst vil ha 50%. Jeg vil ikke slippe yrkeslivet ennåq. 

Hva annet kam være god skjerming for meg? 

Jeg er GAD sterkt plaget, får hysteriske bifall . Jeg har sterte følelser  enten sort eller hvitt  

jeg forsøker å skjerme meg selv men set reine enkelt med to barn på 14 hvor EM ikke spiser. 

På jobben bygger der opp til bråk,virkelig bråk. Jeg har jevwrt sykemeldinger i postkassen, i den ene lå sett sfeisemdr papir som hopen slukke ha. Iallefall. Papirene er vekk PG jaobb for ikke refusjon fra mere en tre måneders tid  hvilket netyr at Je må betale tl bakekmimsr to månedslønninger

ejeg må jo sende løe papirer vi postens postoppkrav 

Hvordan fungerer du på jobb?

• 2 uker senere...
Gjest Kanuttius
Skrevet
På Saturday, January 14, 2017 den 16.57, XbellaX skrev:

Hvordan fungerer du på jobb?

Først må jeg bare si at jeg er imponert over skrivefeilene mine ugh....

Jobb fungerer ikke. Jeg klarer ikke stå ett år i strekk uten sykemeldinger. Har bare korte arbeidsforhold bak meg, mest vikariater som aldri ble noe mere og jeg har aldri fått noen forklaring på om jeg gjør noe galt. Er en rød tråd og det er jo meg om du skjønner. Er passert 40 nå og sliten av motgang på motgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...