Gå til innhold

Hvem kan jeg ringe? NDH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat skrevet ut fra akutten på sykehuset innlandet etter en alvorlig intox med blanding av betablokkere og sovemedisiner. Jeg har det veldig vanskelig nå og er redd jeg går i samme fella en gang til. Er hjemme hos mine foreldre for å ha noen rundt meg i helgen, men foreløpig hjelper det ingenting. Jeg er livredd for å havne i samme spor. 

Usikker på hva evt. legevakt her vil gjøre. Tvilsomt at de vil gi meg noe beroligende som egentlig er det jeg trenger. 

Hva tenker du NHD? 

Skrevet

Du kan ringe til Kirkens sOS på tlf.: 21 49 34 94 (da unngår du 815-nummeret deres :) ) eller du kan ringe Mental Helses hjelpetelefon på 116 123 (gratis). Kirkens SOS har også en chat som åpner kl. 18.30 på www.kirkens-sos.no.

Håper det går bra med deg, og somm psykologen min sier: Ikke selvskad deg eller gjør noe overilt i affekt, men vent til følelsene har lagt seg. Lettere sagt enn gjort, men han har mye rett i det...

Skrevet

Tusen takk for et seriøst svar. Har snakket med legevakt og de venter meg der nå. 

Skrevet (endret)
32 minutter siden, Cammomille skrev:

Tusen takk for et seriøst svar. Har snakket med legevakt og de venter meg der nå. 

Det skulle bare mangle at du ikke skulle få et seriøst svar... :)

Lykke til! Håper du blir tatt profesjonelt og godt imot :)

Endret av Elionoe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...