Cammomille Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Jeg er akkurat skrevet ut fra akutten på sykehuset innlandet etter en alvorlig intox med blanding av betablokkere og sovemedisiner. Jeg har det veldig vanskelig nå og er redd jeg går i samme fella en gang til. Er hjemme hos mine foreldre for å ha noen rundt meg i helgen, men foreløpig hjelper det ingenting. Jeg er livredd for å havne i samme spor. Usikker på hva evt. legevakt her vil gjøre. Tvilsomt at de vil gi meg noe beroligende som egentlig er det jeg trenger. Hva tenker du NHD? 0 Siter
Elionoe Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Du kan ringe til Kirkens sOS på tlf.: 21 49 34 94 (da unngår du 815-nummeret deres ) eller du kan ringe Mental Helses hjelpetelefon på 116 123 (gratis). Kirkens SOS har også en chat som åpner kl. 18.30 på www.kirkens-sos.no. Håper det går bra med deg, og somm psykologen min sier: Ikke selvskad deg eller gjør noe overilt i affekt, men vent til følelsene har lagt seg. Lettere sagt enn gjort, men han har mye rett i det... 0 Siter
Cammomille Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Skrevet 13. januar 2017 Tusen takk for et seriøst svar. Har snakket med legevakt og de venter meg der nå. 0 Siter
Elionoe Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 (endret) 32 minutter siden, Cammomille skrev: Tusen takk for et seriøst svar. Har snakket med legevakt og de venter meg der nå. Det skulle bare mangle at du ikke skulle få et seriøst svar... Lykke til! Håper du blir tatt profesjonelt og godt imot Endret 13. januar 2017 av Elionoe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.