AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Jeg er inne i en dårlig periode nå og sover kun 2-3 timer pr. natt. I går tok jeg 50 mg Truxal, 5 mg Zyprexa, 25 mg Nozinan og 45 mg Remeron - og våknet 3 timer senere og lys våken uten hangover. Jeg trodde 45 mg Remeron (som jeg ikke bruker fast) skulle slå meg ut... Og i hvert fall gi hangover... Blandet jeg for mange medisiner? Hva kan jeg gjøre for å bryte ut av dette? Jeg har tatt opptil 75 mg Nozinan tidligere uten å få sove... Anonymkode: 767ed...27e 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 Prøvd Seroquel alt kanskje? Den kan man ta i ganske så store doser. Sarotex? Vallergan? Zonat? 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er inne i en dårlig periode nå og sover kun 2-3 timer pr. natt. I går tok jeg 50 mg Truxal, 5 mg Zyprexa, 25 mg Nozinan og 45 mg Remeron - og våknet 3 timer senere og lys våken uten hangover. Jeg trodde 45 mg Remeron (som jeg ikke bruker fast) skulle slå meg ut... Og i hvert fall gi hangover... Blandet jeg for mange medisiner? Hva kan jeg gjøre for å bryte ut av dette? Jeg har tatt opptil 75 mg Nozinan tidligere uten å få sove... Anonymkode: 767ed...27e Hvilke andre tiltak har du iverksatt? Medisiner kan utvilsomt være nødvendig, men de kan få en forsterket effekt kombinert med andre tiltak. Endret 14. januar 2017 av XbellaX 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.