AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Hvor akutte selvmordstanker må man ha dersom man skal kontakte legevakta? Kan man kontakte AMK dersom man ikke får ordnet transport, eller er på grenseland? Anonymkode: 681b5...498 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor akutte selvmordstanker må man ha dersom man skal kontakte legevakta? Kan man kontakte AMK dersom man ikke får ordnet transport, eller er på grenseland? Anonymkode: 681b5...498 Ring legevakten og snakk med dem. Sikkert litt enklere å se hvordan de kan hjelpe deg med eventuelle transportproblemer dersom de kjenner mer til situasjonen enn du skriver her. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 Jeg kontaktet legevakta en gang, bare fordi jeg hadde det forferdelig (selvmordstanker), og de tilbød å sende en legebil til meg. Men faktisk var det tilstrekkelig for meg å ha en god samtale med sykepleieren i den andre enden av telefonen. Han var veldig god å prate med, og fikk meg ned på jorda i en sånn grad at jeg kunne takle følelsene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.