Gå til innhold

NHD . Anhedoni og brintillix ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD . Jeg har ikke fortalt min psykiater om anhedoni. Har flere veldig tøffe utfordringer i hjemmet og tørr ikke si hvor likegyldig og følelsesløs jeg egentlig er. Hva må vell han tro om meg som mor da ?. Han har satt meg på brintillix . Blir det feil i forhold til anhedoni?. Er det kanskje like godt å ikke føle ? 

Anonymkode: 267c6...a8a

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Først om deg som mor. Depresjon/anhedoni er en sykdom. Hva skal en tro om Anna som mor som har fått diabetes og Berit som har fått gallesten?

Brintellix kan være meget bra. Kanskje blir det enda bedre om en legger til Wellbutrin.

Skrevet

Takk for tipset. Føler jeg ha vært " småbarnsmor " i over 20 år nå. Blir slik når man har barn med psykisk utviklingshemming. Og en annen med adferdsproblemer....... Jeg er sliten 

Anonymkode: 267c6...a8a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...