AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 NHD . Jeg har ikke fortalt min psykiater om anhedoni. Har flere veldig tøffe utfordringer i hjemmet og tørr ikke si hvor likegyldig og følelsesløs jeg egentlig er. Hva må vell han tro om meg som mor da ?. Han har satt meg på brintillix . Blir det feil i forhold til anhedoni?. Er det kanskje like godt å ikke føle ? Anonymkode: 267c6...a8a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Først om deg som mor. Depresjon/anhedoni er en sykdom. Hva skal en tro om Anna som mor som har fått diabetes og Berit som har fått gallesten? Brintellix kan være meget bra. Kanskje blir det enda bedre om en legger til Wellbutrin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Takk for tipset. Føler jeg ha vært " småbarnsmor " i over 20 år nå. Blir slik når man har barn med psykisk utviklingshemming. Og en annen med adferdsproblemer....... Jeg er sliten Anonymkode: 267c6...a8a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.