AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Hei! Dette kan bli langt, men jeg begynner å bli desperat etter råd, og hjelp. Jeg har prøvd psykolog, men de mener jeg ikke har behov for hjelp. Først og fremst vil jeg bare si at jeg er en oppegående dame på 24 år. Jeg er mamma til to flotte gutter som får alt de trenger og litt til. Jeg studerer, og er i jobb. Jeg blir beskrevet som et midtpunkt, en sosial jente som alltid har et smil på lur og glimt i øyet. Ingen kan se på meg at jeg sliter. Jeg har blitt utsatt for grov omsorgssvikt gjennom hele livet. Og pappa døde da jeg var 16, mamma fant jeg død i en alder av 21. I ettertid har jeg funnet bunke på bunke med barnevernspapirer, helt fra jeg ble født, til jeg var 19 år og de trakk seg ut. Mamma var rusmisbruker, narkoman. Pappa var alkoholiker. Jeg vokste opp hos mamma, og de første årene var gode husker jeg. Barnevernet var der, men det var for meg normalt. Onklene mine var ofte på besøk, og når jeg var 7 år døde han ene i overdose. Han andre tok overdose på badet vårt og knuste hodet i toalettet. Jeg løp å gjemte meg under sengen for at ikke politiet skulle se at det var barn i leiligheten. Og ut i fra rapportene klarte jeg det. En gang satt jeg oppe en onsdagskveld å så Olsenbanden, og plutselig kom mamma sin eks stormende inn dørene og inn på rommet til mamma. Jeg spurte hva som skjedde, og han sa "Du skjønner vel det." Jeg var rundt 8-9 år kanskje. Ambulansen kom, og han ene satt seg med meg i sofaen. Men ingen rapporter på overdose denne dagen er å finne, noe de var pliktig å melde til barnevernet. Etterhvert traff mamma en ny mann, og ting eskalerte. Mamma var alltid trøtt, og han nye mannen var faktisk grei. Men jeg tror hun brukte hans morfin (han hadde en skade). Han tok meg med ut av huset, og skjemte meg bort. De gjorde det slutt etterhvert, og enda en ny mann kom inn. Han hatet jeg. Han var frekk, tok helt kontroll, overstyrte alt og mamma lå å sov 20 timer i døgnet. Jeg var vel ca 11 år