Gå til innhold

Stempelet : mor i barnevernet....

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil råde deg til å forlate denne tråden og heller drøfte dette så åpent du kan med din psykolog eller andre faglige støttespillere . Du trenger ikke følelsen av å bli mistenkeliggjort her på forum tenker jeg, ingen her , enten de jobber i barnevern eller i annet virke som er opptatt av barns beste ,kan ikkd få noe fullstendig bilde av saken uansett . 

Anonymkode: 2370a...e3b

Ok. Sorry . Visste ikke at dette temaet ikke kunne snakkes om innpå her. Visste heller ikke at barnevernet skulle svare meg. Håper det var et vennlig råd? Nå føler jeg meg bare veldig skamful  som har skrevet om dette . Beklager alle sammen som har lest denne tråen. Trodde jeg hadde sluttet den på en vennskapelig måte ...,sorry . 

Anonymkode: 53fcd...62a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Sorry . Visste ikke at dette temaet ikke kunne snakkes om innpå her. Visste heller ikke at barnevernet skulle svare meg. Håper det var et vennlig råd? Nå føler jeg meg bare veldig skamful  som har skrevet om dette . Beklager alle sammen som har lest denne tråen. Trodde jeg hadde sluttet den på en vennskapelig måte ...,sorry . 

Anonymkode: 53fcd...62a

Du kan selvfølgelig skrive om dette, personlig bra at det lyses frem på en saklig måte uansett din erfaring. Du har ingen grunn til å skamme deg over å ha skrevet dette. Jeg syns heller anonym skulle droppet den moralen sin og lest alt før hen uttalte seg. Fra min side så avsluttet vi absolutt på en vennskapelig måte :) 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil råde deg til å forlate denne tråden og heller drøfte dette så åpent du kan med din psykolog eller andre faglige støttespillere . Du trenger ikke følelsen av å bli mistenkeliggjort her på forum tenker jeg, ingen her , enten de jobber i barnevern eller i annet virke som er opptatt av barns beste ,kan ikkd få noe fullstendig bilde av saken uansett . 

23 minutter siden, Master skrev:

Du kan selvfølgelig skrive om dette, personlig bra at det lyses frem på en saklig måte uansett din erfaring. Du har ingen grunn til å skamme deg over å ha skrevet dette. Jeg syns heller anonym skulle droppet den moralen sin og lest alt før hen uttalte seg. Fra min side så avsluttet vi absolutt på en vennskapelig måte :) 

Unnskyld om du oppfattet det moralistisk eller ikke- vennskapelig . Det var sagt med omsorg fra min side,absolutt  ikke noe annet .

Dette fordi jeg selv har erfart at det kan være opprivende å drøfte slike vonde temaer et sted hvor responsen kan være ymse . Ikke sikkert du opplever det på samme måte , her er vi selvsagt forskjellige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...