AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 Skrevet 14. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil råde deg til å forlate denne tråden og heller drøfte dette så åpent du kan med din psykolog eller andre faglige støttespillere . Du trenger ikke følelsen av å bli mistenkeliggjort her på forum tenker jeg, ingen her , enten de jobber i barnevern eller i annet virke som er opptatt av barns beste ,kan ikkd få noe fullstendig bilde av saken uansett . Anonymkode: 2370a...e3b Ok. Sorry . Visste ikke at dette temaet ikke kunne snakkes om innpå her. Visste heller ikke at barnevernet skulle svare meg. Håper det var et vennlig råd? Nå føler jeg meg bare veldig skamful som har skrevet om dette . Beklager alle sammen som har lest denne tråen. Trodde jeg hadde sluttet den på en vennskapelig måte ...,sorry . Anonymkode: 53fcd...62a 0 Siter
Andreaswell Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Sorry . Visste ikke at dette temaet ikke kunne snakkes om innpå her. Visste heller ikke at barnevernet skulle svare meg. Håper det var et vennlig råd? Nå føler jeg meg bare veldig skamful som har skrevet om dette . Beklager alle sammen som har lest denne tråen. Trodde jeg hadde sluttet den på en vennskapelig måte ...,sorry . Anonymkode: 53fcd...62a Du kan selvfølgelig skrive om dette, personlig bra at det lyses frem på en saklig måte uansett din erfaring. Du har ingen grunn til å skamme deg over å ha skrevet dette. Jeg syns heller anonym skulle droppet den moralen sin og lest alt før hen uttalte seg. Fra min side så avsluttet vi absolutt på en vennskapelig måte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil råde deg til å forlate denne tråden og heller drøfte dette så åpent du kan med din psykolog eller andre faglige støttespillere . Du trenger ikke følelsen av å bli mistenkeliggjort her på forum tenker jeg, ingen her , enten de jobber i barnevern eller i annet virke som er opptatt av barns beste ,kan ikkd få noe fullstendig bilde av saken uansett . Anonymkode: 2370a...e3b 23 minutter siden, Master skrev: Du kan selvfølgelig skrive om dette, personlig bra at det lyses frem på en saklig måte uansett din erfaring. Du har ingen grunn til å skamme deg over å ha skrevet dette. Jeg syns heller anonym skulle droppet den moralen sin og lest alt før hen uttalte seg. Fra min side så avsluttet vi absolutt på en vennskapelig måte Unnskyld om du oppfattet det moralistisk eller ikke- vennskapelig . Det var sagt med omsorg fra min side,absolutt ikke noe annet . Dette fordi jeg selv har erfart at det kan være opprivende å drøfte slike vonde temaer et sted hvor responsen kan være ymse . Ikke sikkert du opplever det på samme måte , her er vi selvsagt forskjellige. Anonymkode: 2370a...e3b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.