Gå til innhold

Eurotiske vrangforestillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er psykotisk/vrangforestilling, altså hvor går denne grensen fra det"normale"over til sykdom? Jeg har nemmelig ofte tanker om at veldig mange menn, liker meg, synes jeg er attraktiv eller vil ha meg. Jeg skammer meg enormt for å tenke slik og jeg kunne ønske jeg ikke fikk disse tankene så fort. Kan være jeg har blitt selvgod/ innbilsk ettersom jeg alltid har hatt mange beudrere fra 13 års alder.dette er ikke innbilt da jeg har fått dette bekreftet. Det var slik at veldig mange ga meg komplimenter for utseende og at jeg var litt sjarmerende. Uten at jeg prøver å virke klein( selvom jeg høres klein/er klein) ville jeg med dette bare vite om jeg kanskje er psyk, eller om dette kan komme av at jeg har fått så mye oppmerksomhet??

vil også bare si at jeg virkelig ikke ønsker å ha det slik. Synes det er skammelig, samtidig som tankene bare kommer og jeg klarer ikke å styre dem bort dessverre. Tenk hvis jeg er narsissist ?? Redd.  Hvordan kan jeg eventuelt bli kvitt dette, uansett årsak?  

Vær så snill å ikke kom med stygge bemerkninger.

Anonymkode: 3b9bc...2a8

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva som er psykotisk/vrangforestilling, altså hvor går denne grensen fra det"normale"over til sykdom? Jeg har nemmelig ofte tanker om at veldig mange menn, liker meg, synes jeg er attraktiv eller vil ha meg. Jeg skammer meg enormt for å tenke slik og jeg kunne ønske jeg ikke fikk disse tankene så fort. Kan være jeg har blitt selvgod/ innbilsk ettersom jeg alltid har hatt mange beudrere fra 13 års alder.dette er ikke innbilt da jeg har fått dette bekreftet. Det var slik at veldig mange ga meg komplimenter for utseende og at jeg var litt sjarmerende. Uten at jeg prøver å virke klein( selvom jeg høres klein/er klein) ville jeg med dette bare vite om jeg kanskje er psyk, eller om dette kan komme av at jeg har fått så mye oppmerksomhet??

vil også bare si at jeg virkelig ikke ønsker å ha det slik. Synes det er skammelig, samtidig som tankene bare kommer og jeg klarer ikke å styre dem bort dessverre. Tenk hvis jeg er narsissist ?? Redd.  Hvordan kan jeg eventuelt bli kvitt dette, uansett årsak?  

Vær så snill å ikke kom med stygge bemerkninger.

Du har selvinnsikt og det er bra :) Kanskje det er mange som liker deg og? Men ikke alle?

Vet om en som tror bare en dame smiler til han er de forelsket i han, det er vrangforestilling. Han begynner da å snakke om fremtiden sammen med henne. 

Skrevet

Takk for fint svar, stjernestøv:-) tror ikke alle menn liker meg, heldigvis:-) Han har det nok kraftigere enn meg han du nevner. Pyton uansett å ikke føle seg helt frisk. Ha en fin kveld!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fint svar, stjernestøv:-) tror ikke alle menn liker meg, heldigvis:-) Han har det nok kraftigere enn meg han du nevner. Pyton uansett å ikke føle seg helt frisk. Ha en fin kveld!

Ja det er jo pyton når det blir en plage, håper noen kan hjelpe deg. Takk og ha en fin kveld der og :-) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...