Gå til innhold

AAP og uten jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har AAP på tredje året nå.  Jeg er godt voksen og har ikke jobb.  Har søkt på mange jobber og vært til utallige intervjuer.  Hva skjer hvis jeg ikke finner meg en jobb i det hele tatt?  Dette går veldig utover min helse, og jeg kan ikke ta hvilken som helst jobb.  Kan jeg søke uføretrygd, eller får jeg forlenget AAP?  Noen penger må jeg ha til å leve av.

Anonymkode: 4bf62...815

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har AAP på tredje året nå.  Jeg er godt voksen og har ikke jobb.  Har søkt på mange jobber og vært til utallige intervjuer.  Hva skjer hvis jeg ikke finner meg en jobb i det hele tatt?  Dette går veldig utover min helse, og jeg kan ikke ta hvilken som helst jobb.  Kan jeg søke uføretrygd, eller får jeg forlenget AAP?  Noen penger må jeg ha til å leve av.

Anonymkode: 4bf62...815

Har du forhørt deg om mulighetene ved at NAV hjelper deg med å finne en tilrettelagt arbeidsplass?

Skrevet

Regner med du har en saksbehandler på NAV ?. Jeg har gått på AAP noen år. Mangel på informasjon og forståelse av hvordan systemet virket gjorde at jeg alltid hadde angst for neste steg. Det å være i dette systemet og samtidig ha en angstlidelse er noe av det tøffeste jeg har opplevd. Da arbeidsavklaringstiden nærmet seg slutten følte jeg meg trengt opp i et hjørne uten noen utvei. Så snakket jeg med min saksbehandler og forstod at det var løsninger. Det er alltid en løsning ... Lykke til :)

Anonymkode: c4df6...f3f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...