AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har dårlig erfaring med psykologer fra dps. Kan man isteden få psykolog som jobber på et psykiatrisk sykehus? Eller jobber det psykologer på sykehusene? Jeg opplever at de er mer erfarne og flinkere enn de på dps.. men man kan kanskje ikke ha psykolog der når man ikke er innlagt? Anonymkode: e97ef...d75 0 Siter
Villanda Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dårlig erfaring med psykologer fra dps. Kan man isteden få psykolog som jobber på et psykiatrisk sykehus? Eller jobber det psykologer på sykehusene? Jeg opplever at de er mer erfarne og flinkere enn de på dps.. men man kan kanskje ikke ha psykolog der når man ikke er innlagt? Anonymkode: e97ef...d75 Du kan også bruke private med refusjonavtale eller hva det heter igjen. Det er nok både og. Han med bena på pulten og nesen i avisa var på sykehus. Jeg var ikke innlagt. Hadde senere en jeg synest virka flink og som hjalp meg på DPS. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Jeg er sikker på at individuelle faktorer er langt viktigere enn faktorer ved arbeidsgiver. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.