AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Tørr nesten ikke nevne dette . Jeg vet med hver celle i min kropp at mindre mat og mer aktivitet er løsningen. Som en godt voksen dame henger bare kiloene seg på pga overgangsalder og ytterligere økning pga cipralex. Jeg er av de som trøstespiser ved depresjon. Har en historie med spiseforstyrrelse . Både anorexia og overspising. ( spiser mye uten å føle sult). Ønsker virkelig å trene men depresjonen gir meg lite energi. Startet nå med brintellix . Merker økt energi og faktisk mindre "matsug" . Blitt anbefalt å også begynne på wellbutrin . Hvordan er denne medisinen i forhold til dette problemet ? . Jeg er ikke veldig overvektig men nok til å isolere meg sosialt. Anonymkode: 9fa0c...831 0 Siter
Andreaswell Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Har ikke noe svar til deg, ønsker bare å si at det er trist å lese om slike situasjoner <3 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Wellbutrin er utmerket i denne sammenheng. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Takk for svar, uten kommentar om mat og trening . 😊. Anonymkode: 9fa0c...831 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.