AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Hvorfor får man disse periodene med tankekjør og grubling? Nå er jeg på vei inn i min 3. periode med tankekjør og skulle gjerne fått stoppet det før det blir for ille. Det føles som om tankene spinner ukontrollert rundt og rundt i hode uten noe mål og mening. På det det verste så føles det som om jeg holder på å bli gal av det og det tapper meg for krefter. Det er uholdbart og jeg kan nesten gjøre alt for å slippe unna. Første gang så kom selvmordstanker. Bruker 150 mg efexor uten noe særlig virkning, har vært oppe i 225 mg uten virkning og trappet ned igjen til 150 mg pga. bivirkninger. Har ptsd pga. seksuelle overgrep i barndommen. Anonymkode: ee64e...d8b 0 Siter
Villanda Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får man disse periodene med tankekjør og grubling? Nå er jeg på vei inn i min 3. periode med tankekjør og skulle gjerne fått stoppet det før det blir for ille. Det føles som om tankene spinner ukontrollert rundt og rundt i hode uten noe mål og mening. På det det verste så føles det som om jeg holder på å bli gal av det og det tapper meg for krefter. Det er uholdbart og jeg kan nesten gjøre alt for å slippe unna. Første gang så kom selvmordstanker. Bruker 150 mg efexor uten noe særlig virkning, har vært oppe i 225 mg uten virkning og trappet ned igjen til 150 mg pga. bivirkninger. Har ptsd pga. seksuelle overgrep i barndommen. Anonymkode: ee64e...d8b Av medisiner mener jeg det sies at små doser antipsykotika kan hjelpe. Kanskje ikke vits å bruke Efexor hvis aktuell dose ikke virker, og du ikke tålererer høyere dose? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.