Villanda Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Sies forskjellig om hvorvidt dette er skadelig eller ikke. Noen hevder også at slike kunstige søtstoff påvirker psykisk helse negativt. Andre mener det er helt trygt. Hva tror du, doktor Dahl? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Sist jeg leste meg opp på dette (> 2 år siden) fant jeg ingen god dokumentasjon på at det er farlig. Har ikke lest noe nytt siden da. 1 Siter
Villanda Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Sist jeg leste meg opp på dette (> 2 år siden) fant jeg ingen god dokumentasjon på at det er farlig. Har ikke lest noe nytt siden da. Godt å høre! Florerer så mange artikler om dette, men har liksom ikke visst hvor seriøse de er. Noen påstår det påvirker glutamat, men krysser stoffet egentlig blod-/hjernebarrieren? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Hvordan få folk til å slutte å tro at aspartam er djevelens verk? Det nytter jo ikke komme med dokumentasjon og fakta. Frykten for kunstig søtning er merkelig. Anonymkode: 498ca...f67 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan få folk til å slutte å tro at aspartam er djevelens verk? Det nytter jo ikke komme med dokumentasjon og fakta. Frykten for kunstig søtning er merkelig. Anonymkode: 498ca...f67 Det hører vel sammen med vaksiner, chemtrails og Illuminatum :-) 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det hører vel sammen med vaksiner, chemtrails og Illuminatum :-) Til en viss grad, ja. Men det er mye mer vanlig å frykte aspartam, og bare det. Anonymkode: 498ca...f67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.