Gå til innhold

Narsissistisk og histrionisk PF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ha narsissistisk og histrionisk PF?

Anonymkode: f4256...2c6

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I prinsippet ja. Det er ingen gjensidig eksklusjon mellom de to pf. Men jeg har aldri sett noen som har fått begge. Narsissistisk kan enkelt sagt sees som en mer ondartet utgave, og dersom dette er til stede, er det uvanlig å også ta med histrionisk/dramatiserende.

Skrevet
2 minutes ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

I prinsippet ja. Det er ingen gjensidig eksklusjon mellom de to pf. Men jeg har aldri sett noen som har fått begge. Narsissistisk kan enkelt sagt sees som en mer ondartet utgave, og dersom dette er til stede, er det uvanlig å også ta med histrionisk/dramatiserende.

Kan jeg få nett-diagnose av deg?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få nett-diagnose av deg?

Nei.

Skrevet
Just now, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Nei.

Begrunnelse?

Skrevet

Med de diagnoser du antyder, trenger jeg både observasjon i RL og komparentopplysninger.

Skrevet
Just now, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Med de diagnoser du antyder, trenger jeg både observasjon i RL og komparentopplysninger.

Hm, ok.

Takk for svar.

Skrevet

En sånnkombinasjon ville jo være usedvanlig. Hvorfor tror du at du har begge? (Både kald og beregnende OG overdramatisk?) 

Anonymkode: a3c6b...efd

Skrevet
19 minutes ago, AnonymBruker said:

En sånnkombinasjon ville jo være usedvanlig. Hvorfor tror du at du har begge? (Både kald og beregnende OG overdramatisk?) 

Anonymkode: a3c6b...efd

Jeg tror ingenting, jeg bare lurer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...