AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 På søttitall og før snakket de også om å dele på arbeid pluss reduksjon i arbeidstakeravgift Dette har visst alltid vært forslagene ved bare økende ledighet Så denne visa har mange av oss hørt før og vi er enda mer urolige denne gang for nå er ingen politikere ute i gode ærend virker det som Husker etter at jeg ganske ung hadde gått sykemeldt en stud og fått sykepenger d jeg følte meg så syk En bussjåfør gikk nærmest åpenlyst løs på meg for vanskelig å snakke om selv i dag Og jeg hadde ingen å sladre til selv min far var aldri hjemme Jeg lurer ja hvordan dette vil gå Vi som i tillegg denne gang også stiller med alderskortet kan være veldig ille ute å kjøre ved denne eksploderende ledighete Alder er noe komplekst og finurlige greier At noen tjener seg rike også denne gang på andres ulykke er enda værre å bære Vi må bare leve med det hele uansett Min stemme skal de iallefall grave langt etter Anonymkode: 10091...fa9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.