Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i ca en uke hatt en veldig fin periode med endel energi og hatt litt eksponeringsterapi. Men begynte å merke forandring fredag kveld. Var litt ustabil i forhold til energi og lørdag våknet jeg omtrent uten energi og er slik fremdeles. Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk. Tenkte først det var det ustabile som begynte igjen, men verken perioden med god energi eller slik jeg har det nå har vart så lenge. Tidligere varierte Psyken ofte i løpet av dagen, men ikke nå. Hva i all verden er dette? 

Skrevet (endret)

Har forøvrig god døgnrytme, spiser sunt, kontroll på vitaminer og har gått tur uten at det hjalp. Glemmer ting også. 

Endret av aa-k-j
Skrevet
9 minutter siden, aa-k-j skrev:

Har i ca en uke hatt en veldig fin periode med endel energi og hatt litt eksponeringsterapi. Men begynte å merke forandring fredag kveld. Var litt ustabil i forhold til energi og lørdag våknet jeg omtrent uten energi og er slik fremdeles. Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk. Tenkte først det var det ustabile som begynte igjen, men verken perioden med god energi eller slik jeg har det nå har vart så lenge. Tidligere varierte Psyken ofte i løpet av dagen, men ikke nå. Hva i all verden er dette? 

Ta det opp med behandleren din. 

Anonymkode: 4b691...672

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
1 time siden, aa-k-j skrev:

Hva i all verden er dette? 

Bedring :-)

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Bedring :-)

Bedring? Er i behandling for traumer (mest angst) og slik som nå har jeg kun vært ved akuttinnleggelser pga suicidalitet og sterk angst. Føler meg tappet for energi. Trenger litt mer forklaring på det. Er jo innlagt, de ansatte er litt bekymret og jeg skal hjem på fredag. Våknet deprimert både lørdag og søndag. Sorry er litt forvirret. 

Endret av aa-k-j
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
1 time siden, aa-k-j skrev:

Hva i all verden er dette? 

"Tidligere varierte Psyken ofte i løpet av dagen, men ikke nå. "   Det kaller jeg bedring.

Skrevet
11 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

"Tidligere varierte Psyken ofte i løpet av dagen, men ikke nå. "   Det kaller jeg bedring.

Jaha? Hm merkelig at ingen har sagt noe til meg. 

Skrevet
14 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Det var nok mens-syklusen som spilte meg et puss. Igjen. Fikk den litt for tidlig igjen og nå begynner jeg å bli mer slik jeg har vært tidligere. 

Skrevet

Vet ikke Kanskje du objektiviserer for mye slik at alt bare blir masse smerte og fortrengning av smerte eller at det er noe feil med medisiner og mengde

Kanskje fastlege kan svare

Mennesker som aldri føler seg bra nok og flink nok kan også slite ekstra mye tror jeg Du høres utrolig flink og den perfekte pasient så kanskje kravene til deg selv er for strenge

Man må bare også ta hensyn til seg selv uansett hva det gjelder

Anonymkode: 645d2...449

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke Kanskje du objektiviserer for mye slik at alt bare blir masse smerte og fortrengning av smerte eller at det er noe feil med medisiner og mengde

Kanskje fastlege kan svare

Mennesker som aldri føler seg bra nok og flink nok kan også slite ekstra mye tror jeg Du høres utrolig flink og den perfekte pasient så kanskje kravene til deg selv er for strenge

Man må bare også ta hensyn til seg selv uansett hva det gjelder

Anonymkode: 645d2...449

Ja har nok en tendens til å ha litt for strenge krav til meg selv selv om jeg prøver å la være. Perfekt pasient vet jeg ikke om jeg er, men prøver iallfall å gjøre mitt beste for å bli bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...