Gå til innhold

min sære drøm i natt:

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg drømte i natt at jeg hadde skrevet noe på facebook på aspergergruppa, og at da hadde jeg fått en sint kommentar med blokkbokstaver om at jeg "klager på mine ting men tenker ikke noe på de andre i gruppa" og så var det 3 ulike gule sinte og gretne smileys og så stod det "idiot" med små bokstaver og pungtumtegnet etterpå. I drømmen ble jeg fylt av latter, fordi jeg trodde det bare var ironisk ment, men det var ikke ironisk i det heletatt. Ingen andre hjalp meg med å kommentere personen som kjeftet på meg med den kommentaren, i gruppa. Da ble jeg sint og prøvde å skrive "jævla hore" til personen selvom jeg ikke visste om det var hun eller han. Men når jeg skreiv, så klarte jeg ikke å skrive. Ordene ble bare helt tullete, og tilslutt ble det til at ordene mine hadde blitt en feit Hunnan Atilla liknende figur i bronse, som hadde mange spyd i hele seg. Jeg var engstelig fordi jeg var redd for om det bildet kunne virke kriminelt drapstruende så jeg klikket på edit på innlegget (som nå plutselig låg på doktor online forum) og prøvde å skrive det på nytt.

Skrevet

Beste tolker av drømmer er oftest en selv tror jeg

Ingen mennesker er idioter eller dumme Jeg har møtt mange så det er jeg 100 prosent sikker på iallefall jeg

Husker jeg hang over gjerdet som barn og gutta som raste forbi stoppet og sa Si fitta si fitta Husker ikke om jeg kommenterte saken Likte bedre om ikke så mye en gammel onkel som sa Si stjerner i skauen

Barndom rommer ofte så mye også drømmene

Men det hender tror jeg at hvis drømmene er av så skremmende innhold at man bør snakke med sin terapeut for å få hjelp til å forstå hva kanskje drømmen sier om kanskje ens strev for å komme videre i sin utvikling og skamfølelse og samvær med andre både i jobb og fritid

Dette som jeg har opplevet men min diagnose har vært en annen

Anonymkode: b9495...080

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...