Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt Wellbutrin (300) på kveld i stedet for morgen fordi jeg var så sløv med å ta den på morgenen - jeg ga til slutt opp å ta den. Trodde jo ikke den hadde noen virkning siden jeg ikke tok den hver dag, men det hadde den tydeligvis.

Jeg fikk et tilbakefall/depresjon. Skal aldri gjøre en sånn dumhet mer. Er på vei opp igjen nå. 

Men jeg trodde ikke at man kunne få tilbakefall så fort (er snakk om kanskje 3 uker siden jeg sluttet å ta den til nå), kan man det? 

Uansett: det funker fint å ta den på kveld, det går ikke utover nattesøvnen (i hvertfall ikke hos meg) :) 

Skrevet

Jeg merker det på bare noen dager om jeg kutter antidepressivaen, likeså gjør min sønn, så at du merker det på tre uker synes ikke jeg høres rart ut. Og om det fungerer for deg å ta den om kvelden så gjør du det. 

Skrevet
2 timer siden, tilstede skrev:

Jeg merker det på bare noen dager om jeg kutter antidepressivaen, likeså gjør min sønn, så at du merker det på tre uker synes ikke jeg høres rart ut. Og om det fungerer for deg å ta den om kvelden så gjør du det. 

Ok. Jeg håper iallefall at det er det som skjer. Hvis ikke så tar jeg jo den uten grunn. Vi får se. 

Skrevet

Tror jeg var for raskt ute med "jubelen", for det hender ikke å få sove i kveld, selv om jeg har vært stuptrøtt idag.  Jeg er lys våken og jeg skal opp igjen kl 5. 

Jeg tror ikke dette er noe lurt likevel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...