Gjest Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Nå har jeg tatt Wellbutrin (300) på kveld i stedet for morgen fordi jeg var så sløv med å ta den på morgenen - jeg ga til slutt opp å ta den. Trodde jo ikke den hadde noen virkning siden jeg ikke tok den hver dag, men det hadde den tydeligvis. Jeg fikk et tilbakefall/depresjon. Skal aldri gjøre en sånn dumhet mer. Er på vei opp igjen nå. Men jeg trodde ikke at man kunne få tilbakefall så fort (er snakk om kanskje 3 uker siden jeg sluttet å ta den til nå), kan man det? Uansett: det funker fint å ta den på kveld, det går ikke utover nattesøvnen (i hvertfall ikke hos meg) 0 Siter
tilstede Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Jeg merker det på bare noen dager om jeg kutter antidepressivaen, likeså gjør min sønn, så at du merker det på tre uker synes ikke jeg høres rart ut. Og om det fungerer for deg å ta den om kvelden så gjør du det. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 2 timer siden, tilstede skrev: Jeg merker det på bare noen dager om jeg kutter antidepressivaen, likeså gjør min sønn, så at du merker det på tre uker synes ikke jeg høres rart ut. Og om det fungerer for deg å ta den om kvelden så gjør du det. Ok. Jeg håper iallefall at det er det som skjer. Hvis ikke så tar jeg jo den uten grunn. Vi får se. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Tror jeg var for raskt ute med "jubelen", for det hender ikke å få sove i kveld, selv om jeg har vært stuptrøtt idag. Jeg er lys våken og jeg skal opp igjen kl 5. Jeg tror ikke dette er noe lurt likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.