Hugo Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Hei ! Jeg har bipolar 1,jeg har hatt fast behandler "psykiater" på et dps i sørnorge. Jeg har flyttet til østlandet. I den forbindelse så har jeg blitt henvist til psykolog ved dps.psyk jeg gikk til i sør skrev i sin henvisning at jeg har behov for en behandler med kompetanse på bipolar l. En psykolog kan vel ikke en gang skrive ut medisiner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Nei, psykologen kan ikke skrive ut medisiner, men mange av våre psykologer er meget gode på BP - både 1 og 2. Selve forskrivningen kan en lege gjøre. Vi arbeider i team. 0 Siter
Hugo Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Skrevet 18. januar 2017 Ja regner med at dere samarbeider,men jeg ønsker uansett en behandler som har mest mulig medisinsk erfaring,å det er neppe psykologen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Da får du skrive og be om en lege som behandler. 0 Siter
Hugo Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Skrevet 18. januar 2017 (endret) Ja takk begge deler😉 Endret 18. januar 2017 av Hugo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.