AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Hei Nils. Hvis man er rammet av sterk angst(GAD), nylig oppstått, hvor lang tid vil det ta før man blir bra/ får god kontroll, hvis man begynner i terapi (metakognitiv)? Anonymkode: bd52b...2fd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Hvis det nettopp har oppstått, mener jeg at mye er gjort på 8-12 konsultasjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Ok, takker for svar. Det oppsto i september. Har veldig sterk angst hele tiden, og det er mest angst angsten! Har hatt angst tidligere, men det har aldri vært noe som har ødelagt livet mitt, og det har vært for konkrete ting. Nå har jeg plutselig blitt livredd for angsten, og har det hele tiden. Er september lenge? Ser du på det som nylig oppstått? Jeg har begynt å gå til privat psykolog nå. (Metakognitiv) Anonymkode: bd52b...2fd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Det må nesten være så lenge som siden september siden det er et varighetskriterie for GAD på 6 mnd :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Flott! Takk for svar! :-) Anonymkode: bd52b...2fd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.