AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Har en krevende , manipulerende , litt lat , hormonell og aldeles fantastisk tenåring . Hun har nå en stund styrt sin mor en stund som har gått på " lykkepillen"(?) cipralex . Jeg har vært en likegyldig og snill "zombi" som ikke har orket å si nei. Nå har jeg nettopp begynt med " sinnepillen"(?) brintellix . Absolutt ikke problemer med å si nei. Min tenåringsdatter hyler og skriker for å få viljen sin. Jeg er ikke til å rikke. Og til min store overraskelse gav hun seg og gjorde leksene selv. En venninne av meg vil snakke , vet at hun bare er nysgjerrig på litt sladder og jeg orker ikke. Så for første gang sier jeg nei takk, har ikke behov for å snakke i dag. Min eldste datter er sjokkert : "det ligner ikke deg å si fra mamma ..". Jeg er ikke " snill pike " lengre . Brintillixen gjør med irritabel og utålmodig . Tåler folk bare sånn i små doser . Vil det bli bedre ?? Anonymkode: 01c3b...2e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 Er du meg? :-) Anonymkode: 63ba3...1c1 0 Siter
tilstede Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en krevende , manipulerende , litt lat , hormonell og aldeles fantastisk tenåring . Hun har nå en stund styrt sin mor en stund som har gått på " lykkepillen"(?) cipralex . Jeg har vært en likegyldig og snill "zombi" som ikke har orket å si nei. Nå har jeg nettopp begynt med " sinnepillen"(?) brintellix . Absolutt ikke problemer med å si nei. Min tenåringsdatter hyler og skriker for å få viljen sin. Jeg er ikke til å rikke. Og til min store overraskelse gav hun seg og gjorde leksene selv. En venninne av meg vil snakke , vet at hun bare er nysgjerrig på litt sladder og jeg orker ikke. Så for første gang sier jeg nei takk, har ikke behov for å snakke i dag. Min eldste datter er sjokkert : "det ligner ikke deg å si fra mamma ..". Jeg er ikke " snill pike " lengre . Brintillixen gjør med irritabel og utålmodig . Tåler folk bare sånn i små doser . Vil det bli bedre ?? Anonymkode: 01c3b...2e4 Jeg ble irritabel de første par ukene på brintellix, men det gaqv seg etter et par uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 9 minutter siden, tilstede skrev: Jeg ble irritabel de første par ukene på brintellix, men det gaqv seg etter et par uker. Takk. Håper det gjelder meg også - Anonymkode: 01c3b...2e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.