Gå til innhold

Irritabel av brintillix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en krevende , manipulerende , litt lat , hormonell og aldeles fantastisk tenåring . Hun har nå en stund styrt sin mor en stund som har gått på " lykkepillen"(?) cipralex . Jeg har vært en likegyldig og snill "zombi" som ikke har orket å si nei. Nå har jeg nettopp begynt med " sinnepillen"(?) brintellix . Absolutt ikke problemer med å si nei. Min tenåringsdatter hyler og skriker for å få viljen sin. Jeg er ikke til å rikke. Og til min store overraskelse gav hun seg og gjorde leksene selv. En venninne av meg vil snakke , vet at hun bare er nysgjerrig på litt sladder og jeg orker ikke. Så for første gang sier jeg nei takk, har ikke behov for å snakke i dag.  Min eldste datter er sjokkert : "det ligner ikke deg å si fra mamma ..". Jeg er ikke " snill pike " lengre . Brintillixen gjør med irritabel og utålmodig . Tåler folk bare sånn i små doser . Vil det bli bedre ?? 

Anonymkode: 01c3b...2e4

Skrevet

Er du meg? :-)

Anonymkode: 63ba3...1c1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en krevende , manipulerende , litt lat , hormonell og aldeles fantastisk tenåring . Hun har nå en stund styrt sin mor en stund som har gått på " lykkepillen"(?) cipralex . Jeg har vært en likegyldig og snill "zombi" som ikke har orket å si nei. Nå har jeg nettopp begynt med " sinnepillen"(?) brintellix . Absolutt ikke problemer med å si nei. Min tenåringsdatter hyler og skriker for å få viljen sin. Jeg er ikke til å rikke. Og til min store overraskelse gav hun seg og gjorde leksene selv. En venninne av meg vil snakke , vet at hun bare er nysgjerrig på litt sladder og jeg orker ikke. Så for første gang sier jeg nei takk, har ikke behov for å snakke i dag.  Min eldste datter er sjokkert : "det ligner ikke deg å si fra mamma ..". Jeg er ikke " snill pike " lengre . Brintillixen gjør med irritabel og utålmodig . Tåler folk bare sånn i små doser . Vil det bli bedre ?? 

Jeg ble irritabel de første par ukene på brintellix, men det gaqv seg etter et par uker.

Skrevet
9 minutter siden, tilstede skrev:

Jeg ble irritabel de første par ukene på brintellix, men det gaqv seg etter et par uker.

Takk. Håper det gjelder meg også :wacko::)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...