Gå til innhold

Opptur når man går på medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten opptur nå. Det er både irriterende og deilig på samme tid. Jeg går på 300mg Lamictal og det dreper depresjonene, men oppturene har jeg innimellom, selv om jeg ikke har noen bipolardiagnose (for små og kortvarige hypomanier, som er det nærmeste jeg kommer). Nå klør det i hele kroppen, jeg er enormt rastløs! Farger, lukter og smaker er sterkere og hørselsinntrykk er skarpere. Jeg er kreativ, hodet går som bare det og skulle ønske jeg kunne uttrykke meg på ett eller annet vis. Hurra meg rundt, så deilig det er! Men akk, så trist og frustrerende det er å snurre rundt i min egen verden helt alene. Noen som kjenner seg igjen? Og har noen gode tips for å roe ned? Jeg får ikke gjort det jeg skal (studere) fordi jeg er så rastløs. Hadde jeg vært forsker hadde jeg (i min verden) kommet med noen geniale idéer nå! 

Anonymkode: be13a...663

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...