Gå til innhold

Ved depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva annet enn å spise piller, presse seg til å mosjonere i frisk luft, gjøre det man ellers gjør og vente?

Er så redd. HATER depresjonene !

Skrevet
35 minutter siden, Villanda skrev:

Hva annet enn å spise piller, presse seg til å mosjonere i frisk luft, gjøre det man ellers gjør og vente?

Er så redd. HATER depresjonene !

Er dette noe du opplever med jevne mellomrom siden du skriver du hater depresjoner? Får du terapi? 

Skrevet
30 minutter siden, XbellaX skrev:

Er dette noe du opplever med jevne mellomrom siden du skriver du hater depresjoner? Får du terapi? 

Ja. En kort agitert eller blanda tror jeg selv i høst.  Siste langvarige mer nestemte episode er faktisk over et år siden. 

Nærmest vet den vil komme igjen. Likevel blir jeg litt overumpla hver gang. Kjenner igjen noen varseldignal. Lenge tenker jeg at det er bra. Men når lampen lyser vet jeg likevel ikke hva jeg skal gjøre med det. 

Tenker først på piller og at jeg må sove. Men kanskje noe mer en kan gjøre?

Vet det går over. Men vet ikke om det er snakk om dager,  uker eller måneder. Blir så redd for det siste. Og redd for ikke å fungere i hverdagen.  Og at tiden skal føles så uutholdelig. At små gjøremål skal være et ork. At forsøk på smil bare blir grimaser. At jeg i ukesvis skal grine bare fordi jeg føler meg så elendig.

Vil så gjerne hele tiden greie alt som "alle andre" greier.  

Bruker medisiner og kan ta kontakt med psykiater eller fastlege ved behov. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...