Villanda Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Hva annet enn å spise piller, presse seg til å mosjonere i frisk luft, gjøre det man ellers gjør og vente? Er så redd. HATER depresjonene ! 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 35 minutter siden, Villanda skrev: Hva annet enn å spise piller, presse seg til å mosjonere i frisk luft, gjøre det man ellers gjør og vente? Er så redd. HATER depresjonene ! Er dette noe du opplever med jevne mellomrom siden du skriver du hater depresjoner? Får du terapi? 0 Siter
Villanda Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Skrevet 20. januar 2017 30 minutter siden, XbellaX skrev: Er dette noe du opplever med jevne mellomrom siden du skriver du hater depresjoner? Får du terapi? Ja. En kort agitert eller blanda tror jeg selv i høst. Siste langvarige mer nestemte episode er faktisk over et år siden. Nærmest vet den vil komme igjen. Likevel blir jeg litt overumpla hver gang. Kjenner igjen noen varseldignal. Lenge tenker jeg at det er bra. Men når lampen lyser vet jeg likevel ikke hva jeg skal gjøre med det. Tenker først på piller og at jeg må sove. Men kanskje noe mer en kan gjøre? Vet det går over. Men vet ikke om det er snakk om dager, uker eller måneder. Blir så redd for det siste. Og redd for ikke å fungere i hverdagen. Og at tiden skal føles så uutholdelig. At små gjøremål skal være et ork. At forsøk på smil bare blir grimaser. At jeg i ukesvis skal grine bare fordi jeg føler meg så elendig. Vil så gjerne hele tiden greie alt som "alle andre" greier. Bruker medisiner og kan ta kontakt med psykiater eller fastlege ved behov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.