AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Jeg går nå tredje året på AAP. Det har vært en berg- og dalbane i forhold til NAV. I fjor ble jeg syk og har derfor ikke hatt kontakt med NAV på en god stund, men har bedt om en samtale med saksbehandler nå. Jeg var inn på tanken i fjor å jobbe selvstendig og nevnte det for saksbehandler, men så ble det satt på is. Jeg er en helt annen person nå enn før, og nå vil jeg i gang. Jeg er godt voksen og etter mange intervjuer ser jeg at det er ikke lett å komme inn noe sted. Jeg har en meget høy utdannelse som hjelper, men jeg synes det er vanskelig å komme meg ut og markedsføre meg selv. Hva kan jeg be NAV om? Kan jeg be dem om å plassere meg et sted for å få jobb, eller kan jeg be dem om veiledning og støtte til å jobbe for meg selv? Mange av de jeg har snakket med er så utrolig lite kompetente, men jeg har en meget solid og bra saksbehandler. Anonymkode: f5247...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Jeg fikk foten innafor via en praksisplass. Jeg jobbet "gratis" (fikk AAP) i noen mnd og fikk vist hva jeg er god for. Det førte til ansettelse. Dette kan NAV hjelpe deg med. Anonymkode: 87a78...ff0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk foten innafor via en praksisplass. Jeg jobbet "gratis" (fikk AAP) i noen mnd og fikk vist hva jeg er god for. Det førte til ansettelse. Dette kan NAV hjelpe deg med. Anonymkode: 87a78...ff0 Skal diskutere dette med saksbehandler. Takk for godt svar. Anonymkode: f5247...1d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.