Gå til innhold

Hjelp fra NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå tredje året på AAP.  Det har vært en berg- og  dalbane i forhold til NAV.  I fjor ble jeg syk og har derfor ikke hatt kontakt med NAV på  en god stund, men har bedt om en samtale med saksbehandler nå.

Jeg var inn på tanken i fjor å jobbe selvstendig  og nevnte det for saksbehandler, men så ble det satt på is.  Jeg er en helt annen person nå enn før, og nå vil jeg i gang.  Jeg er godt voksen og etter mange intervjuer ser jeg at det er ikke lett å komme inn noe sted.  Jeg har en meget høy utdannelse som hjelper, men jeg synes det er vanskelig å komme meg ut og markedsføre meg selv. 

Hva kan jeg be NAV om?  Kan jeg be dem om å plassere meg et sted for å få jobb, eller kan jeg be dem om veiledning og støtte til å jobbe for meg selv?  Mange av de jeg har snakket med er så utrolig lite kompetente, men jeg har en meget solid og bra saksbehandler.

Anonymkode: f5247...1d5

Skrevet

Jeg fikk foten innafor via en praksisplass. Jeg jobbet "gratis" (fikk AAP) i noen mnd og fikk vist hva jeg er god for. Det førte til ansettelse. 

Dette kan NAV hjelpe deg med.  

Anonymkode: 87a78...ff0

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk foten innafor via en praksisplass. Jeg jobbet "gratis" (fikk AAP) i noen mnd og fikk vist hva jeg er god for. Det førte til ansettelse. 

Dette kan NAV hjelpe deg med.  

Anonymkode: 87a78...ff0

Skal diskutere dette med saksbehandler.  Takk for godt svar.

Anonymkode: f5247...1d5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...