Gjest lulu Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Kanskje feil sted å spørre, men jeg håper noen kan svare meg likevel... Jeg har trent en del mage tidligere, har trappet litt ned nå....men er det normalt at magen "henger" over buksekanten, er det fett da, eller kan det også være muskler?? Hvordan vet man at det er muskler man har og ikke fett?? takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hvis du tar tak i bilringen, strammer musklene og bilringen fremdeles sitter fast i klypa di er det fett! ;o) Spøk til side - musklene kan ikke bli så slappe at de henger over bukselinningen! Utrente magemuskler er svake, ikke lange og slappe. Når det er sagt er det ikke "bare" å ta opp igjen magetreninga og satse på at det ordner seg igjen - det fettet som har kommet til forsvinner bare ved en kombinasjon av sunt kosthold og generelt høyt aktivitetsnivå (jogging, sykling e.l.). Du skal for all del trene magen, altså - det er viktig for ryggen at du har trente magemuskler! Men punktforbrenning er dessverre ikke mulig.. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.