Gjest Maggie55 Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 At nesten absolutt alt når glemselens dal til slutt har jeg alltid trodd men jeg glemmer lett del i tankerekker av og til Har noen erfart det i forbindelse med inntak av zeldox Tar uhyre sjelden mer en max 40 mg daglig Men altså Jeg skal bare fintenke et problem oppi hodet også forsvinner liksom noe av tankerekka Noe ord blir borte liksom Fungerer helt greit sånn i en ikke altfor fysisk og psykisk strevsom hverdag men lurer på om de medisinene er bra for meg på en måte noe jeg har gjort snart et helt liv uten å klare å legge dem helt bort da jeg hele tiden har trodd at det måtte jo være noe i hva legen snakket om Dog tvilen er bare vokst i styrke men går veldig mye i bølger Det er visst ingenting i medisinfaget lenger som er absolutte størrelser eller at det kanskje er noe man som pasient hører lite om Men kanskje alt bare er så veldig individuelt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.