Gå til innhold

Glemsomhet er det bivirkning har noen erfart det med zeldox og vil dele

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

At nesten absolutt alt når glemselens dal til slutt har jeg alltid trodd men jeg glemmer lett del i tankerekker av og til Har noen erfart det i forbindelse med inntak av zeldox Tar uhyre sjelden mer en max 40 mg daglig

Men altså Jeg skal bare fintenke et problem oppi hodet også forsvinner liksom noe av tankerekka

Noe ord blir borte liksom

Fungerer helt greit sånn i en ikke altfor fysisk og psykisk strevsom hverdag men lurer på om de medisinene er bra for meg på en måte noe jeg har gjort snart et helt liv uten å klare å legge dem helt bort da jeg hele tiden har trodd at det måtte jo være noe i hva legen snakket om Dog tvilen er bare vokst i styrke men går veldig mye i bølger

Det er visst ingenting i medisinfaget lenger som er absolutte størrelser eller at det kanskje er noe man som pasient hører lite om Men kanskje alt bare er så veldig individuelt

Skrevet

Dette er den tredje like tråden. Glemt de to andre? 

Anonymkode: 2783a...d1b

Gjest Maggie55
Skrevet

Nei Det vil dessverre alltid være noe man aldri finner noe konkret årsak til dessverre

Jeg beklager veldig men jeg må ha trykket feil på mobilen Jeg vekslet mellom framside og tråd tror det var det Jeg har alltid kalt sånt teknisk mangel men jeg har uforvarende gjort feil når jeg trykket på lagre finner ingen annen årsak

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...