AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 Jeg ba om resept på cipralex dråper, men nå har jeg litt lyst til å prøve å se om jeg klarer å svelge slike tabletter isteden. Så kan jeg dra til apoteket å spørre om jeg kan få cipralex i tabletter istedenfor den i dråper som er den jeg har fått resept på? Anonymkode: fffe8...023 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 Det tror jeg kommer helt an på hvem du treffer på apoteket. Farmasøyter er ikke kjent som de mest fleksible personligheter. 0 Siter
Fortsatthåp Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Jeg fikk engang endret salve til dråper. Men bare såvidt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 10 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det tror jeg kommer helt an på hvem du treffer på apoteket. Farmasøyter er ikke kjent som de mest fleksible personligheter. Har en liten følelse av at det ikke er et så stort prpblem siden første gangen jeg var der for å hente ut min resept med dråper, så sa hun, "så, det er dråper og ikke tabletter du skal ha, eller?" Og så sa hun at det måtte jo bestilles inn for det er ikke sånt dem har liggende Anonymkode: fffe8...023 0 Siter
Tandorini Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Spørs nok hvem du treffer på, ja. En gang jeg skulle hente Fluoxetin fikk jeg ikke kapsler fordi det sto tabletter på resepten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.