AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 Jeg opplevde å gå til en terapeut som virket sliten og uengasjert . Hun virket nervøs og rett og slett " trist ". Begynte å skjelve og flakke med blikket hvis jeg stilte spørsmål ved ting. Hun var utålmodig og krass i kommentarene . Husket ikke fra gang til gang hva vi snakket om og kom med nesten motstridende råd. Hun gjespet hele tiden og datt ut av samtalene. Jeg ble psyker av dette men samtidig syns jeg litt synd på henne. Forstod at hun ikke hadde det så greit ... Fastlegen ville ikke gå med på å bytte behandler og jeg fortsatte hos denne psykologen i to år. Hva skulle jeg ha gjort ?. Hvor henvender man seg når en psykolog oppfører seg slik?. Ville noen ha trodd på meg? .Jeg sliter enda med disse årene ..... Anonymkode: 7be82...526 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 Privatpraktiserende eller offentlig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Privatpraktiserende eller offentlig? På en DPS. Anonymkode: 7be82...526 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 Du kunne ha henvendt deg til DPS-lederen. Ja, jeg ville ha trodd på deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 9 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Du kunne ha henvendt deg til DPS-lederen. Ja, jeg ville ha trodd på deg. Takk for at du tror meg. Det betyr mer enn du aner . Ikke så mye jeg kan gjøre med det nå da jeg har sluttet der. Det er viktig å legge ting bak seg men trengte at noen trodde på meg. Jobber med å stole på den behandleren jeg nå har ( avtalespesiallist ). Tørr ikke ta dette opp med han fordi jeg var redd at behandlere uansett beskytter hverandre . Anonymkode: 7be82...526 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.