Gå til innhold

NHD: ville du ha trodd på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde å gå til en terapeut som virket sliten og uengasjert . Hun virket nervøs og rett og slett " trist ". Begynte å skjelve og flakke med blikket hvis jeg stilte spørsmål ved ting. Hun var utålmodig og krass i kommentarene . Husket ikke fra gang til gang hva vi snakket om og kom med nesten motstridende råd. Hun gjespet hele tiden og datt ut av samtalene. Jeg ble psyker av dette men samtidig syns jeg litt synd på henne. Forstod at hun ikke hadde det så greit ... Fastlegen ville ikke gå med på å bytte behandler og jeg fortsatte hos denne psykologen i to år. Hva  skulle jeg ha gjort ?. Hvor henvender man seg når en psykolog oppfører seg slik?. Ville noen ha trodd på meg? .Jeg sliter enda med disse årene ..... 

Anonymkode: 7be82...526

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Privatpraktiserende eller offentlig?

Skrevet
2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Privatpraktiserende eller offentlig?

På en DPS.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kunne ha henvendt deg til DPS-lederen. Ja, jeg ville ha trodd på deg.

Skrevet
9 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du kunne ha henvendt deg til DPS-lederen. Ja, jeg ville ha trodd på deg.

Takk for at du tror meg. Det betyr mer enn du aner . Ikke så mye jeg kan gjøre med det nå da jeg har sluttet der. Det er viktig å legge ting bak seg men trengte at noen trodde på meg. Jobber med å stole på den behandleren jeg nå har ( avtalespesiallist ). Tørr ikke ta dette opp med han fordi jeg var redd at behandlere uansett beskytter hverandre . 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...