Gjest Maggie55 Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 I framtida håper jeg at man kommer til å innse at alt er ikke så lett for noen oss alle på individplan bestandig Man kommer til å anbefale angstpasienten å være snillere med seg selv og andre og tro at vedkommende er bra nok Man kommer på samfunnsøkonomisk teori finne ut at man kan ikke regne slik man nå gjør man må tenke mer dynamisk i økonomisk teori og ta konsekvensen av hva man selv sier blant økonomer at nåverdien alltid er høyest på samme måte som man når man ser skyene ovenfra så skjønner man hvor mye verd det er å fly i en flymaskin Med andre ord en verden med plass for alle i fred og frihet som er for alle Men alt er ikke så lett bestandig sikkert heller ikke i fremtiden 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Mye vil i framtida handle om økonomiske årsaker tror jeg Økonomiske problemstillinger blir mere og mere akutte for folk At dette henger sammen med angst i våre typer samfunn som vi jo i all hovedsak ønsker er lett å forstå Familiestrukturer som blir for tette kan også bli problematisk og ufrihet tror jeg for mange Også de mange ulike familiekonstellasjoner vi har gir utfordringer og mulighet Det kan bli enda fler som faller utenfor i sorteringssamfunnet noen tjener på og vil ha Hva vil vi prioritere Bare spørsmålet gir angst 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 24. januar 2017 Skrevet 24. januar 2017 Kanskje angst er ord og begrep framtida ikke vil bruke Det vil alltid være grader av interesse for alt og man kan også i dag få inntrykk av at anst er bare lite troverdige unnskyldninger for mange 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.