Gå til innhold

Fremtidens angstbehandling?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

I framtida håper jeg at man kommer til å innse at alt er ikke så lett for noen oss alle på individplan bestandig 

Man kommer til å anbefale angstpasienten å være snillere med seg selv og andre og tro at vedkommende er bra nok

Man kommer på samfunnsøkonomisk teori finne ut at man kan ikke regne slik man nå gjør man må tenke mer dynamisk i økonomisk teori og ta konsekvensen av hva man selv sier blant økonomer at nåverdien alltid er høyest på samme måte som man når man ser skyene ovenfra så skjønner man hvor mye verd det er å fly i en flymaskin

Med andre ord en verden med plass for alle i fred og frihet som er for alle

Men alt er ikke så lett bestandig sikkert heller ikke i fremtiden

Gjest Maggie55
Skrevet

Mye vil i framtida handle om økonomiske årsaker tror jeg

Økonomiske problemstillinger blir mere og mere akutte for folk

At dette henger sammen med angst i våre typer samfunn som vi jo i all hovedsak ønsker er lett å forstå Familiestrukturer som blir for tette kan også bli problematisk og ufrihet tror jeg for mange

Også de mange ulike familiekonstellasjoner vi har gir utfordringer og mulighet Det kan bli enda fler som faller utenfor i sorteringssamfunnet noen tjener på og vil ha

Hva vil vi prioritere Bare spørsmålet gir angst

Gjest Maggie55
Skrevet

Kanskje angst er ord og begrep framtida ikke vil bruke

Det vil alltid være grader av interesse for alt og man kan også i dag få inntrykk av at anst er bare lite troverdige unnskyldninger for mange

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...