Gå til innhold

NHD/xeplion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde xelpion skulle taes i armen? Sa det til hun i dag "Nei jeg foretrekker å ta den i rumpa". Og det gjorde vondt, og blodet sprutet da hun tok ut sprøyta. Er det mulig xepilion kom ut igjen og? Ble veldig skuffet, har fått mange sprøyter før men aldri har det komt så mye blod. Fikk på klærne og alt. Og i går tok jeg p.sprøyten, ikke en dråpe blod. Og hun skal sette den neste uke og :( 

Gjest Liten40
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Trodde xelpion skulle taes i armen? Sa det til hun i dag "Nei jeg foretrekker å ta den i rumpa". Og det gjorde vondt, og blodet sprutet da hun tok ut sprøyta. Er det mulig xepilion kom ut igjen og? Ble veldig skuffet, har fått mange sprøyter før men aldri har det komt så mye blod. Fikk på klærne og alt. Og i går tok jeg p.sprøyten, ikke en dråpe blod. Og hun skal sette den neste uke og :( 

Det hørtes ikke bra ut. Kan du ikke ta den hos legen eller på dps e.l.? Trodde ikke man kunne velge stikksted. Ser det står at den skal i deltoidmuskelen som er i skulderen. Zyprexa skulle i setemuskelen. Kanskje hun blander? Og masse blod opplevde jeg aldri. De var så forsiktige og snille de som satte sprøyter på meg, holdt meg i hånda (de var alltid to), sa jeg skulle puste osv.

Skrevet
2 minutter siden, Liten40 skrev:

Det hørtes ikke bra ut. Kan du ikke ta den hos legen eller på dps e.l.? Trodde ikke man kunne velge stikksted. Ser det står at den skal i deltoidmuskelen som er i skulderen. Zyprexa skulle i setemuskelen. Kanskje hun blander? Og masse blod opplevde jeg aldri. De var så forsiktige og snille de som satte sprøyter på meg, holdt meg i hånda (de var alltid to), sa jeg skulle puste osv.

Ja reagerte på det, NHD sa jo den skulle i armen. Noe mer amatørmessig skal man lete lenge etter, må ikke jobbe der da når de ikke kan jobben. Kunne tenkt meg at hun som setter p.sprøyta satt den, hun liker jeg og hun er flink. Men gjør det noe om hun satt den i skinka istedenfor?

Gjest Liten40
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja reagerte på det, NHD sa jo den skulle i armen. Noe mer amatørmessig skal man lete lenge etter, må ikke jobbe der da når de ikke kan jobben. Kunne tenkt meg at hun som setter p.sprøyta satt den, hun liker jeg og hun er flink. Men gjør det noe om hun satt den i skinka istedenfor?

Det må nesten NHD svare på. Men det virker som ganske faste framgangsmåter de må følge, ihvertfall var det sånn med zyprexa. Og så handler det om å gjøre deg trygg, og det gjør hun ikke. Jobber hun på legekontoret hun som setter p-sprøyta?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ok å sette den i "skinka". Pasienten bør få velge dette. At det blødde er et arbeidsuhell. 

Skrevet
1 time siden, Liten40 skrev:

Det må nesten NHD svare på. Men det virker som ganske faste framgangsmåter de må følge, ihvertfall var det sånn med zyprexa. Og så handler det om å gjøre deg trygg, og det gjør hun ikke. Jobber hun på legekontoret hun som setter p-sprøyta?

Hun er kontakten min på dagsenteret som ikke er god inni seg, hun gjorde det kanskje med vilje. 

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Det er ok å sette den i "skinka". Pasienten bør få velge dette. At det blødde er et arbeidsuhell. 

Ok. Men medisinen rant ikke ut igjen?

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Kan vel ikke dø av dette? Er så stressa nå. Verden er gal. 

Skrevet
36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er kontakten min på dagsenteret som ikke er god inni seg, hun gjorde det kanskje med vilje. 

Er hun sykepleier?

Anonymkode: 36048...c67

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er hun sykepleier?

Ja det er hun.

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er hun.

Ok. Kanskje du kan spørre om hun som tar p-sprøyta kan gjøre det heretter? Hvor ofte skal du ta den? 

Trist at du skulle oppleve dette på toppen. 

Skrevet

Ok. Kanskje du kan spørre om hun som tar p-sprøyta kan gjøre det heretter? Hvor ofte skal du ta den? 

Trist at du skulle oppleve dette på toppen. 

Trist at det var akkurat henne,, liker henne ikke i det hele tatt. Skal ta den i neste uke og, så en gang i mnd. Er visst dagsenteret som tar seg av sånt. Og på toppen sa hun jeg skulle vært der i går,sykepleieren sa jo apoteket ikke hadde medisinen. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Trist at det var akkurat henne,, liker henne ikke i det hele tatt. Skal ta den i neste uke og, så en gang i mnd. Er visst dagsenteret som tar seg av sånt. Og på toppen sa hun jeg skulle vært der i går,sykepleieren sa jo apoteket ikke hadde medisinen. 

Jeg får vondt av deg. Du kan jo spørre sykepleieren du har kontakt med om han kan ordne det så hun andre tar den i stedet? Siden du har tillit til henne osv..?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får vondt av deg. Du kan jo spørre sykepleieren du har kontakt med om han kan ordne det så hun andre tar den i stedet? Siden du har tillit til henne osv..?

Ja hun er alltid så grei med meg, men hun er på legesenteret. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hun er alltid så grei med meg, men hun er på legesenteret. 

Spør om legesenteret kan ordne det :) 

Skrevet

Spør om legesenteret kan ordne det :) 

Ja kan jo spør. Men psykiateren var veldig tydelig på at det var dagsenteret som hadde med dette å gjøre,men det er jo flere sykepleiere der. Fikk vel henne fordi hun er kontakten min. Sa jeg var ambivalent til dette. "Dette har du vel snakket med din sykepleier om" sa hun. Hun er så arrogant, det er som om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre. 

Nicklusheletida
Skrevet

Nå lager du en stor sak ut av ingenting.

Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå lager du en stor sak ut av ingenting.

Det gjør hun ikke. Hun burde slippe å måtte ha en så dårlig opplevelse på toppen av det hele. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør hun ikke. Hun burde slippe å måtte ha en så dårlig opplevelse på toppen av det hele. 

Anonymkode: 

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk deg om.  Det kom blod på rompa. Det er det hele. 

Hvorfor nøre opp under angsten ? Blir oppgitt over enkelte svar her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...