Gå til innhold

Føler meg så rar

Anbefalte innlegg

Gjest Liten40
Skrevet

Og vet ikke om det er sykdommen eller medisinene. Skal jeg slutte eller ta mer? Det er to helt forskjellige avgjørelser. Hvor rar kan man føle seg? Hvor uvirkelig? 

På søndag tok jeg en ekstra zeldox på morgenen (men ble ganske trøtt på dagen). Men dagen etter var fin, jeg klarte mye. 

I dag ikke så bra. Og dårligere etterhvert. 

Noen sa jeg kunne ta en om ettermiddagen også. Men tør ikke. Vet ikke hvorfor. Er redd for å bli dårligere.

Skrevet
3 timer siden, Liten40 skrev:

Og vet ikke om det er sykdommen eller medisinene. Skal jeg slutte eller ta mer? Det er to helt forskjellige avgjørelser. Hvor rar kan man føle seg? Hvor uvirkelig? 

På søndag tok jeg en ekstra zeldox på morgenen (men ble ganske trøtt på dagen). Men dagen etter var fin, jeg klarte mye. 

I dag ikke så bra. Og dårligere etterhvert. 

Noen sa jeg kunne ta en om ettermiddagen også. Men tør ikke. Vet ikke hvorfor. Er redd for å bli dårligere.

Å jeg har følt meg mye rar, sykepleieren mente det var en form for angst. Klarte ikke gå alene ute og alt var svevende, kanskje du har en form for angst?

Gjest Liten40
Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Å jeg har følt meg mye rar, sykepleieren mente det var en form for angst. Klarte ikke gå alene ute og alt var svevende, kanskje du har en form for angst?

Det er kanskje lammende angst. Kanskje jeg ikke kan bruke zeldox. Jeg må ringe legen i dag. 

Skrevet

Ok håper du får svar fra legen. Men gir zeldox angst da?

Gjest Liten40
Skrevet
52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok håper du får svar fra legen. Men gir zeldox angst da?

Legen sier nei. Jeg er vel bare ikke så bra for tiden.

Skrevet
3 minutter siden, Liten40 skrev:

Legen sier nei. Jeg er vel bare ikke så bra for tiden.

Kjedelige greier, håper du blir bedre snart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...