AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 5 minutes ago, Trine said: Kanskje de regner med at epileptikere og de med nervesmerter er bedre skikket til å vurdere evnen til å kjøre bil enn de med angst. Ingenting forundrer meg. Anonymkode: 9a784...808 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Lyrica ga en helt annen type "rusvirkning" enn benzo. Benzo er faktisk mildere, lyrica minner om å drikke seg full. Så ja, det er ett paradoks. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 De virker jo på samme signalstoffene i hjernen. Jeg prøvde Lyrica mot epilepsi. Ble ikke særlig påvirket av den selv. Litt i starten, men det ga seg etter et par uker. Det holdt ikke anfallene unna, så jeg endte på Rivotril. Jeg føler meg ikke påvirket av den heller, men jeg har tatt det i årevis. Jeg kjører ikke bil, men jeg ville vært mye reddere for å kjøre bil eller bruke potensielt farlig verktøy med 300mg Seroquel (ikke depot) innabords. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.