Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er masse feil i journalen min og jeg ser jo helt gal ut, er det noe å bry seg med? Og det stod jeg var enig i å starte med xeplion, men det står ikke at det var min ide. Det blir jo også feil. Hvem andre kan lese min kjernejournal? Er det kun fact team? De finner jo på ting, spesielt psykiateren og han skrev jeg var blitt mer psykotisk etter at jeg sluttet med latuda. Det har jeg ikke vært. 

Skrevet

Herregud jeg blir så fortvilet over dette! 

Gjest Liten40
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns det er masse feil i journalen min og jeg ser jo helt gal ut, er det noe å bry seg med? Og det stod jeg var enig i å starte med xeplion, men det står ikke at det var min ide. Det blir jo også feil. Hvem andre kan lese min kjernejournal? Er det kun fact team? De finner jo på ting, spesielt psykiateren og han skrev jeg var blitt mer psykotisk etter at jeg sluttet med latuda. Det har jeg ikke vært. 

Men vil du virkelig lese hva de skriver om deg? Det vil nesten alltid være ulike måter å oppfatte ting på, tviler på at de vil endre på det selv om du sier i fra. Jeg ville aldri orka det, holder meg langt unna journaler, epikriser etc Blir bare lei meg.

Skrevet
1 minutt siden, Liten40 skrev:

Men vil du virkelig lese hva de skriver om deg? Det vil nesten alltid være ulike måter å oppfatte ting på, tviler på at de vil endre på det selv om du sier i fra. Jeg ville aldri orka det, holder meg langt unna journaler, epikriser etc Blir bare lei meg.

Ja tro meg, jeg følger med dem og det vil jeg. Men ja det spørs vel hvem som skriver, men når det står ting jeg aldri har sagt hvem har vrangforestillinger da?

Skrevet

Og det virker som alt jeg sier blir tolket som sykt, det er det jo sletts ikke. Innbiller jeg meg vel det meste? 

Skrevet

Jeg synes det er gøy å lese jornaler og epikriser. Interessant og forklarende.

Skrevet
3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes det er gøy å lese jornaler og epikriser. Interessant og forklarende.

Det sier noe om personen som skriver. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det sier noe om personen som skriver. 

Nei, det sier noe om meg. Og i ditt tilfelle deg.

Skrevet

Jeg er enig med ISW. Eller om jeg syns det er direkte gøy er vel å ta litt hardt i, men jeg syns det er interessant å lese hva de skriver om meg. Noen ganger står det ting jeg selv føler ikke stemmer. Da kan det hende jeg tar det opp med dem og ber de forklare.

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Nei, det sier noe om meg. Og i ditt tilfelle deg.

Man får et innblikk i tankene til den som skriver, trenger å bli litt analysert de og. 

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Jeg er enig med ISW. Eller om jeg syns det er direkte gøy er vel å ta litt hardt i, men jeg syns det er interessant å lese hva de skriver om meg. Noen ganger står det ting jeg selv føler ikke stemmer. Da kan det hende jeg tar det opp med dem og ber de forklare.

Nei det er ikke direkte gøy, men greit å se hva som skjuler seg inni hodet på dem. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke direkte gøy, men greit å se hva som skjuler seg inni hodet på dem. 

Vel, jeg tenker mer at det er greit å lese hva som skjuler seg inni hodet mitt, det er jo man kan lese i en journal.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Vel, jeg tenker mer at det er greit å lese hva som skjuler seg inni hodet mitt, det er jo man kan lese i en journal.

Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Det er umulig å analysere meg. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Det er umulig å analysere meg. 

Hva er det som feiler deg da, Stjernestøv? Hva er etter din mening diagnosen din (om noe)?

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Hva er det som feiler deg da, Stjernestøv? Hva er etter din mening diagnosen din (om noe)?

Det vet du etter alt jeg har skrevet her inne hva jeg mener, men er inneforstått med at de tror jeg har schizoaffektiv. Men liker ikke å bli kaldt psykotisk når jeg ikke er det. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for.

Gjør du egentlig det?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å det visste jeg ikke, må sette meg inn i det. 

Men det gjelder altså kjernejournalen.  Hvis du har bedt om innsyn i den generelle pasientjournalen din, har du tilgang til mer enn det som står i kjernejournalen.  

Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Gjør du egentlig det?

Neida, jeg er forvirret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...