stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Syns det er masse feil i journalen min og jeg ser jo helt gal ut, er det noe å bry seg med? Og det stod jeg var enig i å starte med xeplion, men det står ikke at det var min ide. Det blir jo også feil. Hvem andre kan lese min kjernejournal? Er det kun fact team? De finner jo på ting, spesielt psykiateren og han skrev jeg var blitt mer psykotisk etter at jeg sluttet med latuda. Det har jeg ikke vært. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Herregud jeg blir så fortvilet over dette! 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Syns det er masse feil i journalen min og jeg ser jo helt gal ut, er det noe å bry seg med? Og det stod jeg var enig i å starte med xeplion, men det står ikke at det var min ide. Det blir jo også feil. Hvem andre kan lese min kjernejournal? Er det kun fact team? De finner jo på ting, spesielt psykiateren og han skrev jeg var blitt mer psykotisk etter at jeg sluttet med latuda. Det har jeg ikke vært. Men vil du virkelig lese hva de skriver om deg? Det vil nesten alltid være ulike måter å oppfatte ting på, tviler på at de vil endre på det selv om du sier i fra. Jeg ville aldri orka det, holder meg langt unna journaler, epikriser etc Blir bare lei meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Liten40 skrev: Men vil du virkelig lese hva de skriver om deg? Det vil nesten alltid være ulike måter å oppfatte ting på, tviler på at de vil endre på det selv om du sier i fra. Jeg ville aldri orka det, holder meg langt unna journaler, epikriser etc Blir bare lei meg. Ja tro meg, jeg følger med dem og det vil jeg. Men ja det spørs vel hvem som skriver, men når det står ting jeg aldri har sagt hvem har vrangforestillinger da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Og det virker som alt jeg sier blir tolket som sykt, det er det jo sletts ikke. Innbiller jeg meg vel det meste? 0 Siter
ISW Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Jeg synes det er gøy å lese jornaler og epikriser. Interessant og forklarende. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg synes det er gøy å lese jornaler og epikriser. Interessant og forklarende. Det sier noe om personen som skriver. 0 Siter
ISW Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Det sier noe om personen som skriver. Nei, det sier noe om meg. Og i ditt tilfelle deg. 0 Siter
Trine Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Jeg er enig med ISW. Eller om jeg syns det er direkte gøy er vel å ta litt hardt i, men jeg syns det er interessant å lese hva de skriver om meg. Noen ganger står det ting jeg selv føler ikke stemmer. Da kan det hende jeg tar det opp med dem og ber de forklare. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Nei, det sier noe om meg. Og i ditt tilfelle deg. Man får et innblikk i tankene til den som skriver, trenger å bli litt analysert de og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Trine skrev: Jeg er enig med ISW. Eller om jeg syns det er direkte gøy er vel å ta litt hardt i, men jeg syns det er interessant å lese hva de skriver om meg. Noen ganger står det ting jeg selv føler ikke stemmer. Da kan det hende jeg tar det opp med dem og ber de forklare. Nei det er ikke direkte gøy, men greit å se hva som skjuler seg inni hodet på dem. 0 Siter
Trine Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det er ikke direkte gøy, men greit å se hva som skjuler seg inni hodet på dem. Vel, jeg tenker mer at det er greit å lese hva som skjuler seg inni hodet mitt, det er jo man kan lese i en journal. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Trine skrev: Vel, jeg tenker mer at det er greit å lese hva som skjuler seg inni hodet mitt, det er jo man kan lese i en journal. Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Det er umulig å analysere meg. 0 Siter
ISW Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Det er umulig å analysere meg. Hva er det som feiler deg da, Stjernestøv? Hva er etter din mening diagnosen din (om noe)? 0 Siter
laban Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 59 minutter siden, stjernestøv skrev: Hvem andre kan lese min kjernejournal? Det kan du selv være med på å styre. Les mer her: https://helsenorge.no/kjernejournal/sikkerhet-og-personvern-i-kjernejournal#Begrense-tilgang-til-din-kjernejournal 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Hva er det som feiler deg da, Stjernestøv? Hva er etter din mening diagnosen din (om noe)? Det vet du etter alt jeg har skrevet her inne hva jeg mener, men er inneforstått med at de tror jeg har schizoaffektiv. Men liker ikke å bli kaldt psykotisk når jeg ikke er det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, laban skrev: Det kan du selv være med på å styre. Les mer her: https://helsenorge.no/kjernejournal/sikkerhet-og-personvern-i-kjernejournal#Begrense-tilgang-til-din-kjernejournal Å det visste jeg ikke, må sette meg inn i det. 0 Siter
Trine Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja enkelte ganger, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Gjør du egentlig det? 0 Siter
laban Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Å det visste jeg ikke, må sette meg inn i det. Men det gjelder altså kjernejournalen. Hvis du har bedt om innsyn i den generelle pasientjournalen din, har du tilgang til mer enn det som står i kjernejournalen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, Trine skrev: Gjør du egentlig det? Neida, jeg er forvirret... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.